תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • פורד
  • פורד פוקוס סטיישן
  • פורד פוקוס ST סטיישן בישראל

    פורד פוקוס סטיישן

    איילון מוטורוס, היבואנית המקבילה של פורד לישראל, מביאה ארצה את גרסת ה-ST של הפוקוס סטיישן. המחיר יעמוד על 199 אלף ש"ח.

    • 04-12-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    גרסת הספורט של הפוקוס סטיישן החדשה, פורד פוקוס ST סטיישן, הגיעה לישראל ביבוא מקביל. חברת איילון מוטורס, היבואנית המקבילה של פורד לישראל, הודיעה לפני מספר שבועות כאן באתר כי בכוונתה לייבא ארצה את הדגם המיוחד והספורטיבי הזה של פורד. זמן קצר לאחר מכן הגיע הרכב הראשון ארצה וכעת הוא כבר נמכר לקונה המאושר שיקבלו בעוד מספר ימים. נזכיר כי דלק מוטורס, היבואנית הראשית של פורד לישראל, לא מביאה ארצה את הדגם הזה של הפוקוס סטיישן ומייבאת ארצה רק את גרסאות ה-ST האצ'בק. אלו הגיעו לישראל לפני שנה בדיוק אך בדלק מוטורס כשלו בשיווקם בישראל ומסרו פחות מ-5 רכבים במשך השנה האחרונה.

    פורד פוקוס ST סטיישן

    פורד פוקוס ST סטיישן דומה במידותיה לגרסת הסטיישן-ליסינג המוכרת לכם בוודאי אך שונה ממנה במספר עדכונים עיצוביים. בין היתר ניתן למצוא כאן גריל קדמי בעיצוב שונה, פגוש אחורי בעיצוב ספורטיבי, חישוקי סגסוגת 18 אינטש' וספוילר אחורי. כל אלו רק מרמזים על מה שמסתתר מתחת למכסה המנוע. שם מחליף את מנוע ה-1.6 ליטר הסטנדרטי מנוע 2 ליטר טורבו-בנזין בהספק מרבי של 250 כוחות סוס המשודך לתיבת הילוכים ידנית. נתוני הביצועים הרשמיים מספרים על זינוק מעמידה ל-100 קמ"ש ב-6.5 שניות ומהירות מרבית של 248 קמ"ש.

    גם רמת האבזור תהיה גבוהה יותר משל הפוקוס סטיישן הסטנדרטית. מערכת השמע המקורית מבית Sony כוללת מסך צבעוני, שקע USB ו-9 רמקולים. כמו כן יכלול הרכב גלגל הגה בעיצוב ספורטיבי, התנעה בלחיצת כפתור, לוח שעונים עם תצוגת לחץ גדישה וטמפרטורת שמן, דוושות אלומיניום, בקרת שיוט, מושבי ספורט של Recaro ופנסי קסנון.

    כהרגלם יציגו איילון מוטורוס את פורד פוקוס ST סטיישן ברמת אבזור גבוהה ובמחיר נמוך משל היבואן הסדיר, דלק מוטורס. במקרה הזה תמכור איילון מוטורוס את ה-ST סטיישן במחיר של 199 אלף ₪ - נמוך משמעותית ממחירה של ה-ST האצ'בק בדלק מוטורס עומד על לא פחות מ-220 אלף ₪. בתחילת השנה הבאה צפויה איילון מוטורס לחשוף מספר הפתעות נוספות בישראל, ביניהן גם פורד קא הקטנטנה (שמעולם לא שווקה בישראל) וגרסאות ה-EcoBoost של הפיאסטה והפוקוס.

    פורד פוקוס ST סטיישן - מפרט טכני להורדה
    חברי CarsForum מוזמנים ליצור קשר עם איילון מוטורס ולקבל הנחה מיוחדת על המחיר המצוין בכתבה. לחצו כאן ליצירת קשר עם נציג הסוכנות (חברי פורום רשומים בלבד!)

    פורד פוקוס ST סטיישן

    dddd