הדור החדש של מאזדה 3 מציג שיפור ניכר באיכותו לעומת הדגמים הקודמים. מדובר באחת מהמשפחתיות המעוצבות והאיכותיות ביותר בקטגוריה, עם תא נוסעים מרשים למדי. גם התנהגות הכביש נותרה טובה כבעבר והמכונית מרגישה דינאמית ואפילו מהנה לנהיגה (במגבלות הקטגוריה, כמובן). מי שלא שודרגו בהתאם הם הביצועים ומרווח הפנים. מאזדה 3 החדשה משווקת כאן עם מנוע בנזין ללא טורבו בנפח של 1.5 ליטר וביצועיו עצלים ולא עומדים ברמה של המתחרים הישירים. גרסת ה-2.0 ליטרים משפרת סוגיה זו, אך היא גם יקרה יותר וצריכת הדלק האמיתית שלה בסימן שאלה. גם מרווח הפנים אמנם טוב מבעבר, אך עדיין אינו מרשים כמו בפלואנס או באוקטביה.
התהנגות כביש; איכות בתא הנוסעים;
ביצועים בגרסת ה-1.5; מרווח;
לכולם תהיה כזאת, אז קנו משהו אחר.
: רכב יחסית מעולה תת דגם:1.5 אוטומט Comfort
המלצה -אני נסעתי ברכב כמה חודשים ובנתיים אני נהנה מכל רגע ,הרכב אמין וטוב אמנם הייתי שמח יותר אם היה לו מנוע חזק יותר עם טורבו,מקווה שפעם הבאה יבוא רכב יותר משופר אפילו.
לחיוב - עיצוב בין הטובים שקיים בקטגוריה
לשלילה - מנוע טורבו עם סקייאקטיב היה משפר את הביצועים
אני נסעתי ברכב כמה חודשים ובנתיים אני נהנה מכל רגע ,הרכב אמין וטוב אמנם הייתי שמח יותר אם היה לו מנוע חזק יותר עם טורבו,מקווה שפעם הבאה יבוא רכב יותר משופר אפילו.
עיצוב בין הטובים שקיים בקטגוריה
מנוע טורבו עם סקייאקטיב היה משפר את הביצועים
מאזדה 3 המחודשת נוחתת בישראל וממשיכה להציע חבילה מעניינת ביחס למחיר ולקטגוריה
פורסמו תוצאותיו של סבב מבחני ריסוק גדול הכולל בין היתר את מיצובישי אאוטלנדר ההיברידי, מזראטי גיבלי, ניסאן נוט החדשה, פורד אקוספורט ועוד. מי לא קיבל 5 כוכבי בטיחות? הרשימה לפניכם.
מאזדה תשיק בקרוב גרסה היברידית ל-3 החדשה, המבוססת על מכלולים שנרכשו מטויוטה. לא צפויה להגיע לישראל.
שלוש מכוניות משפחתיות חדשות, מודרניות ונאות נחתו בימים אלו בישראל. מי מהן היא המשפחתית הטובה ביותר? מבחן השוואתי לטויוטה קורולה, מאזדה 3 וסקודה אוקטביה.
מאזדה משיקה בישראל את הדור החדש של המשפחתית הקומפקטית "3", בתצורות סדאן (4 דלתות) והאצ'בק (5 דלתות). מחיר החל מ-128 אלף ש"ח.
לאחר שתמונות הריגול דלפו בשבוע שעבר, מאזדה חשפה אמש את הפרטים המלאים של ה-3 החדשה. בקרוב בישראל.