תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • אופל
  • אופל 2015 – דגמים חדשים ומחירים נמוכים

    אופל

    באופל מבטיחים שלל חידושים במהלך שנת 2015 עם שלל דגמים חדשים ומחירים אטרקטיביים יותר למבחר הדגמים הקיים.

    • 12-03-2015
    • מאת: אלירן אברזל

    אי אפשר להתעלם מההצלחה המקומית של קבוצת שלמה סיקסט עם המותג הגרמני אופל. נכון, את שנת 2014 סיים המותג עם כ-4,300 מסירות בלבד, ירידה של כ-19 אחוז לעומת הכמות שנמסרה ב-2013 (כ-5,300 רכבים). ונכון, לחברת הליסינג של הקבוצה יש חלק לא קטן בכמות הזאת. ועדיין, בשלמה סיקסט הצליחו לקחת מותג רכב אירופאי מאובק ולהוציא אותו מהנפטלין. חלק מהקרדיט להצלחה הזאת מגיע גם לקבוצת ג'נרל מוטורס, שההחלטה שלה להוציא את דגמי שברולט מאירופה ולהתמקד שם באופל בלבד, תרמה רבות להצלחה המקומית של המותג. שני אלו, ביחד עם שערי המטבע הנוחים, אמורים לתת את אותותיהם במהלך שנת 2015 עם שלל דגמים חדשים והבטחה למחירים חדשים ונמוכים מבעבר.

    אופל אסטרה סטיישן

    נפתח בעניין ההבטחה למחירים חדשים, שנראית כרגע מעט רחוקה מהמציאות. במהלך מסיבת העיתונאים בה הושקה הגרסה האוטומטית של אופל אדם הבטיח אסי שמלצר, יו"ר קבוצת שלמה, כי כבר בעתיד הקרוב נראה את השפעותיו של שער היורו הנמוך על מחירי הדגמים של אופל. סנונית ראשונה תגיע כבר ביום שלישי הקרוב, כשהאסטרה תימכר בהנחה של כ-8,000 ₪ ממחירה הרשמי. בעוד כמה שבועות צפויים להגיע ארצה משלוחים חדשים של אופל מוקה, שיוצרו הפעם בספרד ולא בקוריאה כמו הרכבים שהגיעו ארצה עד כה. אז גם צפויה הוזלה משמעותית של המוקה, שכיום הוא אחד מהרכבים היותר יקרים בקטגוריה.

    ומה לגבי דגמים חדשים? כאן מבטיחה לנו קבוצת שלמה שלל השקות מעניינות שיסייעו לקבוצה להגדיל בצורה משמעותית את מכירות המותג בישראל. האדם האוטומטית היא הסנונית הראשונה, ובשלמה מצפים למכור ממנה כ-1,000 יחידות במהלך השנה הקרובה. במהלך השבועות הקרובים צפויות לנחות כאן גם גרסאות חדשות של אופל אינסיגניה ושל אופל אסטרה GTC. האינסיגניה תקבל מנוע 2.0 ליטרים טורבו-בנזין בהספק מרבי של 250 כוחות סוס, כולל אופציה למערכת הנעה כפולה. ה-GTC תקבל אופציה למנוע 1.6 ליטר טורבו-בנזין עם 200 כוחות סוס. תוספת הספק מבורכת שהייתה כל כך חסרה למכונית הנאה הזאת של אופל.

    אופל ויוארו החדשה

    במהלך השבועות שלאחר פסח צפויים לנחות בארץ שני דגמים מסחריים חדשים – אופל ויוארו ואופל מובאנו. הויוארו חולק לא מעט ממכלוליו עם רנו טראפיק, ושניהם התחדשו לאחרונה בדורות חדשים ומודרניים מבעבר. מדובר במסחרית עם משקל כולל של כ-3 טון (משתנה בהתאם לדגם) שכבר נמכרה בארץ בדור הקודם שלה, אך במספרים קטנים יחסית. המובאנו חולק גם הוא מכלולים עם דגם של רנו, הפעם עם המסחרית הגדולה יותר רנו מאסטר. הוא צפוי להגיע אלינו מעט מאוחר יותר. שני אלו יסמנו את כניסתה של אופל לסגמנט המסחריות, ממנו נעדרה עד כה בישראל.

    אבל את רוב תשומת הלב תמקד השנה אופל דווקא בקבוצת המכוניות הקטנות יותר (מיני וסופר-מיני), עם שלל השקות חדשות ומעניינות. אל הגרסה האוטומטית של האדם יצטרפו לקראת סוף השנה שתי גרסאות נוספות – אדם S ואדם רוקס. האדם S היא גרסה ספורטיבית-חמימה של האדם, שתצויד במנוע 1.4 ליטר טורבו-בנזין עם 150 כוחות סוס. האדם רוקס היא גרסה מוגבהת וקרבית של האדם הרגילה, זוכה להגבהה קלה, קישוטי פלסטיק שחורים וגג בד מתקפל חשמלית.

    אופל קורסה החדשה צפויה אף היא להגיע אלינו באביב הקרוב, תחילה בגרסאות אוטומטית (3 ו-5 דלתות), כשגרסאות בסיס ידניות וגרסת ה-OPC יגיעו ארצה לקראת סוף השנה. אז גם תנחת בישראל אופל קארל, מכונית מיני עירונית קטנה שתהיה זולה משמעותית מהאדם. אם לשפוט על סמך ההצהרות של אנשי היבואנית, צפי המחיר של הקארל נע סביב ה-65 אלף ₪ לדגם הידני (יהיה גם אוטומטי).

    אופל אדם S

    dddd