בסוף שנת 2013 עברה אופל אינסיגניה מתיחת פנים, שכללה מספר עדכונים. החשוב שבהם היה המעבר למנוע טורבו-בנזין חדש בנפח של 1.6 ליטר, שהחליף את מנוע ה-2.0 ליטרים הוותיק. המנוע החדש אפשר לאופל להציג על הנייר נתוני צריכת דלק טובים מבעבר ובעיקר תג מחיר בסיסי זול ונגיש מבעבר. גם תא הנוסעים של אופל אינסיגניה שודרג וכעת הוא איכותי ומתקדם מבעבר, כשאת מערכת השמע מרובת הכפתורים מחליפה מערכת ה-IntelliLink החדשה והמתקדמת. כמה חבל שעם המעבר למנוע החדש איבדה האינסיגניה את אחד מהקלפים החזקים ביותר שלה - קלף הביצועים. לבעיה זו יש לצרף את עניין מרווח הפנים המצומצם, בעיקר במושב האחורי.
מחיר זול מבעבר; מערכת ה-IntetlliLink;
ביצועים בגרסת ה-1.6 ליטר; מרווח פנים מצומצם;
אבדה לא מעט מקסמה עם המעבר למנוע חלש יותר;
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על אופל אינסיגניההדור השני של המשפחתית הגדולה של אופל מתהדרת בשם גראן ספורט ובעיצוב קופה ארבע דלתות. ההצגה הרשמית תיערך בתערוכת ז'נבה 2017 ולקראת סוף אותה שנה היא עתידה להגיע לישראל
שני מנועי הדיזל החדשים של אופל מבטיחים ביצועים מאוד מעניינים ואחד מהם עשוי להגיע למוקה הישראלית
האינסיגניה המחודשת של אופל מציגה תג מחיר נמוך ותא נוסעים איכותי מבעבר, אבל גם מנוע חלש מבעבר. איך זה מסתדר? מבחן דרך.
האינסיגניה מגיעה לישראל עם גרסת בסיס חלשה וזולה מבעבר שמחירה יחל ב-172 אלף ש"ח. יש גם כמה שינויים קוסמטיים מתבקשים.
האינסיגניה של אופל מתחדשת עם מתיחת פנים - מוותרת על הקונסולה המרכזית העמוסה ומקבלת מנועי טורבו חדשים.