תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • מיצובישי
  • מיצובישי פוסו קאנטר היברידית בישראל

    מיצובישי

    משאית חלוקה היברידית ראשונה נכנסת לשיווק סדיר בישראל. מיצובישי פוסו קאנטר 7.5 טונות Eco Hybrid מושקת בישראל.

    • 18-06-2014
    • מאת: אלירן אברזל

    פתרונות הנעה היברידיים הופכים בשנים האחרונות למקובלים יותר ויותר בתחום הרכבים הפרטיים, אבל נותרו נדירים למדי בתחומי ההובלה. רק עכשיו, כמעט עשור לאחר שהופיעה לראשונה על כבישי ארצנו מכונית היברידית, מושקת כאן משאית החלוקה ההיברידית הראשונה. הגרסה ההיברידית של מיצובישי פוסו קאנטר נוחתת בימים אלו בישראל ומושקת במסגרת האירוע השנתי של חטיבת ההובלה וההיסעים של כלמוביל, יבואנית מיצובישי-פוסו לישראל.

    מיצובישי פוסו קאנטר היברידית

    הגרסה ההיברידית של מיצובישי פוסו קאנטר מצוידת במנוע טורבו-דיזל 4 צילינדרים בנפח של 3.0 ליטרים המפיק הספק מרבי של 150 כוחות סוס ומומנט מרבי של כ-38 קג"מ, אליו משודך מנוע עזר חשמלי בהספק מרבי של 40 קילו-וואט (כ-53 כוחות סוס). שניהם מעבירים את הכוח אל הכביש דרך תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים עם שישה הילוכים (DUONIC).

    לדברי נציגי היבואנית, השילוב בין שני אלו יתרום לחיסכון של כ-20 עד 25 אחוזים בצריכת הסולר של המשאית, כתלות באופי השימוש במשאית. מדובר במשאית שמיועדת לשימוש בעיקר כמשאית חלוקה עירונית, שם תוכל לבוא מערכת ההנעה ההיברידית לידי ביטוי בצורה טובה יותר ולחסוך יותר דלק בהשוואה לתוואי נסיעות שכולל יותר עמידה במקום או נסיעות בין עירוניות.

    מיצובישי פוסו קאנטר היברידית

    מיצובישי פוסו קאנטר Eco Hybrid תגיע ארצה במשקל כולל של 7.5 טונות ובשני אורכים. לדגם הקצר בסיס גלגלים באורך של 340 סנטימטרים, אורך כללי של 593 סנטימטרים ומשקל עצמי של 2,695 קילוגרמים. לדגם הארוך בסיס גלגלים באורך של 385 סנטימטרים, אורך כללי של 668 סנטימטרים ומשקל עצמי של 2,710 קילוגרמים.

    שני הדגמים ישווקו עם תא בתצורת חד קבינה (נהג + שני נוסעים), מושב נהג הידראולי, בקרת יציבות ESP, כרית אוויר אחת לנהג, חלונות חשמל והגה כוח מתכוון.

    הדגם ההיברידי של הקאנטר יצטרף אל דגמי הסולר המוכרים, שימשיכו להימכר בארץ ללא שינוי, וירחיב את היצע הדגמים של המותג בישראל ביחד עם דגמי קצה נוספים שמשווקת כלמוביל, כמו גרסת ה-4X4 של הקאנטר וגרסה בעלת תא נהג צר (קבינה צרה) המיועדת בעיקר לשימושים עירוניים. מחירה של הגרסה ההיברידית יהיה יחל בכ-240 אלף ₪, לפני מע"מ ודיגומים.

    מיצובישי פוסו קאנטר היברידית - מפרט טכני מקוצר

    מיצובישי פוסו קאנטר היברידית

    dddd