Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

cooler לגיר במיצובישי לנסר 93


itamarg
שימו לב! השרשור הזה בן 5220 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם

 

הרכב הינו מיצובישי לנסר שנת 93 מנוע בנפח 1.5, ת"ה אוטומטית, 145 אלף ק"מ.

 

מספר אנשים המליצו לי להרכיב cooler לגיר האוטומטי כדי לשמור עליו מפני התחממות.

 

ההצעות שקיבלתי נעות בין 350-500 ש"ח.

 

האם באמת מומלץ לבצע את השינוי הנ"ל?

 

בתודה,

 

איתמר ג'ורג'.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן רצוי להתקין קולר גדול לשמן גיר בלנסר. הגיר של הלנסר וגם של הסופר לנסר 1.6 ידוע ברגישותו לחום ובאורך חייו הקצר.

יתכן שההחלפה כבר לא תמנע את הנזק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא שיש בעיות, הגיר עובד ח-ל-ק ממש כמו חדש (בלי עין הרע :wink:)

יכול להיות שהבעלים הקודמים שיפצו אבל לא בדקתי, הם טיפלו ברכב רק במוסך המורשה של היבואן משנת 93...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב לפותח השרשור.

ברשותי קולר אמריקאי אוניברסלי עם פחות מחצי שנת נסועה,

הקולר תקין לחלוטין ונראה חדש כמו כל הדברים אצלי,כמו כן

הקולר ללא שימוש וכרגע יושב לו סתם במחסן. אם לבסוף אתה באמת חושב להתקין קולר ברכב קח אותו חינם אין כסף.

לפרטים נוספים בפרטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן רצוי להתקין קולר גדול לשמן גיר בלנסר. הגיר של הלנסר וגם של הסופר לנסר 1.6 ידוע ברגישותו לחום ובאורך חייו הקצר.

יתכן שההחלפה כבר לא תמנע את הנזק.

 

רק בשביל הסדר, באו לא נערבב בין בשר לחלב.

לנסר 1.6 שודך לתיבה F4A21. בניגוד ללנסר 1.5 ששודך F3A21.

לא רק בפורום הזה ניתן למצוא הרבה תלונות על הגיר של סופר לנסר (F4A21)

שנגרמו בעיקר בגלל אחזקה לא נכונה/הזנחה מוחלטת.

הגיר "הישן" של לנסר 89-94* היה אמין ביותר, ולא דורש שום שינוי.

 

עד לא מזמן היתה לי במשפחה אחת כזאת, עם כ-180K על השעון.

השמן הוחלף כל 45K מיום הקניה על ליום מכירת.

הרכב כמעט כולו היה חלודה, אבל גיר/מנוע ורוב מכלולי הרכב היו עדיין מקוריים.

 

במילים אחרות, יזיק זה לא, אבל מיותר לגמרי ברכב הספציפי!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכולם!

 

אגב בלי קשר, השבוע בדקתי צריכת דלק (בשבוע שעבר מילאתי מיכל מלא, איפסתי את הק"מ ונסעתי)

 

הנסיעה כללה נסיעה בתוך העיר בלבד (מהבית לעבודה וללימודים נסיעות קצרות מה שאמור להגדיל את צריכת הדלק) ובחלק מהנסיעות הופעל מזגן.

 

היום מילאתי מיכל מלא, חילקתי את מס' הק"מ שנסעתי במס' הליטרים שמילאתי...

 

אני הופתעתי קצת שהגעתי לצריכת דלק של 9.5 ק"מ/ל'!

 

אני נוסע מאוד רגוע על האוטו, מאיץ לאט, גולש לעצירה,

 

אבל כולם הפחידו אותי ואמרו לי שלא משנה מה אני יעשה אני יגיד תודה אם אני אגיע ל 8 ק"מ/ל'.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5220 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...