Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

I20 2009 - קוד תקלה C1617 EMS Invalid Engine Speed.


itamarg
שימו לב! השרשור הזה בן 2513 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם

יונדאי i20 שנת 2009 עם 203000 ק"מ

נכבה באמצע נסיעה וכבר המון זמן קשיים בהתנעה עד היום לא מצאו את הבעיה של הקשיים בהתנעה.

לאחרונה ניתקתי את הקודנית והבעיה של קשיים בהתנעה ממשיכה ובנוסף האוטו נכבה באמצע נסיעה ולפעמים נורת eps נדלקת.

בערב חג האוטו נכבה ב 40 קמש ולאחר מכן דלקה נורת eps וגם check engine

אני עם הרכב במוסך וחיברו אותו למחשב וקיבלו שתי תקלות.

אחת הוא אמר לי שזה חיישן קראנק

השנייה C1617 EMS Invalid Engine Speed

ולדבריו זה חיישן הגה.

האם מוכר לכם? ומה העלויות פחות או יותר?.

 

תודה רבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התקלה כנראה במקום אחר והמוסך ממש לא בכיוון - לפי הפתרון של הבעיה בקישור הבא,אתה זקוק למעבדה,שמטפלת במחשבי רכב-בדוק האם המעבדה של איל נוימן עדיין קייימת,הוא יוכל לדעתי לתת לך פתרון לבעיה.

הנה הקישור עם פתרון לבעיה-גלול עד למטה לתגובתו של PAM 81.

https://translate.google.co.il/translate?hl=iw&sl=en&u=http://www.team-bhp.com/forum/test-drives-initial-ownership-reports/121020-1st-gen-hyundai-i20-2008-2014-review-57.html&prev=search

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שתי התקלות קשורות לחיישן קראנק ומתאימות גם לשתי התופעות שאתה מתאר.תקלה c1617 קופצת במחשב של ההגה החשמלי מקוון שברגע של כשל בחיישן קראנק גם המחשב ההגה לא מקבל את הנתון של סלד המנוע

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המוסך אמר שהחלפת חיישן קראנק תפתור את כל הבעיות. הוחלף בעלות של כ 440 ש"ח כולל עבודה ומע"מ. בינתיים האוטו לא נכבה ומקווה שזה ימשיך כך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שתי התקלות קשורות לחיישן קראנק ומתאימות גם לשתי התופעות שאתה מתאר.תקלה c1617 קופצת במחשב של ההגה החשמלי מקוון שברגע של כשל בחיישן קראנק גם המחשב ההגה לא מקבל את הנתון של סלד המנוע

 

1.חיישן קראנק מחובר עם

מחשב הזרקה



2.

מחשב הזרקה

מחובר דרך CAN BUS עם

מחשב הגה

3.יותר הסיכוי שתקלה

ב

CAN BUS

http://www.kia-bg.com/docs/ceed/ED%20MDPS.pdf:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה,

אפשר בבקשה הסבר בקצרה מהו Can bus? והאם ניתן להחליפו בלבד או שיש להחליפו עם חלקים נוספים?.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה,

אפשר בבקשה הסבר בקצרה מהו Can bus? והאם ניתן להחליפו בלבד או שיש להחליפו עם חלקים נוספים?.

Can bus

פרוטוקול תקשורת בין המחשבים מנוע והגה

מתחילים עם בדיקת צמות חוטים ביניהם לפי השרטוט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

מקפיץ.

עבר חודש ומאז האוטו נסע 2500 ק"מ ללא כל בעיה של התנעה או של מנורה דולקת.

מקווה שימשיך כך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2513 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...