Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7844 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

זה השירשור האחרון שנעלה לגבי תערוכת פריז.

למי שפיספס את השירשורים הקודמים אפשר למצוא אותם פה:

שירשור מספר 1

 

שירשור מספר 2

 

שירשור מספר 3

 

בהמשך נעלה שירשורי תמונות נוספים ממקומות אחרים שביקרנו בהם, כגון מוזיאון פורשה, מרצדס ואחרים. בשאיפה תוך פחות משבוע מהיום יעלה השירשור הבא.

 

ועכשיו לתמונות, מכוניות קונספט בעיקר, מעצבים, וראלי.

 

 

אלפא C8, מדהימה. הסיכוי ליצור לא גבוה, אבל מי יודע....

 

alfa%20c8-2.jpg

 

 

alfa%20c8.jpg

 

 

 

עוד קונספט של אלפא:

alfa.jpg

 

 

 

עוד קונספט (לא אלפא)

concept.jpg

 

 

 

ונטורי פטיש:

concept%20-%205.jpg

 

פוקוס פתוחה (קונספט):

 

focus%20cabrio%20concept-2.jpg

 

 

focus%20cabrio%20concept.jpg

 

 

 

מגאן:

 

megan%20yel%203.jpg

 

 

megan%20yel%208.jpg

 

 

megan%20yel.jpg

 

 

מרצדס:

mercedes.jpg

 

 

 

הSLR של פ'זו (או יותר נכון החיקוי SLR של פ'זו), ה907:

 

peugeot%20SLR%20style.jpg

 

 

peugeot%20SLR%20style%20-%202.jpg

 

 

 

קונספט של רנו:

 

ren%20conc%20-%204.jpg

 

 

 

ren%20concept.jpg

 

 

 

קונספט של טויוטה:

 

toyota%20concept.jpg

 

 

toyota%20concept-2.jpg

 

 

toyota%20concept-%2033.jpg

 

 

אלפא 156:

 

 

alfa%20race%203.jpg

 

 

alfa%20wheel.jpg

 

 

alfa%20race.jpg

 

 

 

C2:

c2%20rally.jpg

 

 

פיאסטה:

fiesta.jpg

 

 

 

206:

 

peg%20206.jpg

 

 

 

 

ולסיום:

red.jpg

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

פאק ה907 עושה לי את זה

 

וגיא המגאן הזאת היא לא ממש קונספט אתה תוכל לרכוש אותה תמורת סכום סמלי (סמלי עלק) ולהתחרות איתה.

b bo bos bose baaaaaaaaas

פורסם

מרשים מאוד.

 

אפשר קצת פרטים\מידע על המכונית האחרונה, מה היא בכלל ?

 

ובתמונה הלפני-אחרונה, ה-206, לא הרכיבו לה את הג'אנטים הפוך ? כלומר התבלבלו בצדדים (צד ימין היה אמור להיות בצד שמאל ולהפך)

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם
מרשים מאוד.

 

ובתמונה הלפני-אחרונה, ה-206, לא הרכיבו לה את הג'אנטים הפוך ? כלומר התבלבלו בצדדים (צד ימין היה אמור להיות בצד שמאל ולהפך)

איך הגעת למסקנה הזאת?

b bo bos bose baaaaaaaaas

פורסם

אני מוקסם מדגמי הקונספט שגיא הביא לכאן.:-o

 

אם ככה יראו המכוניות שינעו על הכבישים בעתיד אני אהיה מאושר מאוד.

 

איזה קונספטים מדהימים.:-D

פורסם

אוף, איזה יופי.

גיא הפיז'ו נראית טוב יותר במציאות מה SLR ? כי בתמונות לטעמי הSLR לוקחת.

 

כולן יפות עם השנים נראה את הניצנים של דגמי הקונספט האלה בישראל (?!)

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

ובתמונה הלפני-אחרונה, ה-206, לא הרכיבו לה את הג'אנטים הפוך ? כלומר התבלבלו בצדדים (צד ימין היה אמור להיות בצד שמאל ולהפך)

הבנתי למה אתה חושב ככה.

בגלל הסיבוב תנועה של הצלעות זה נראה כאילו הם מסתובבות הפוך.

 

היצרן מייצר 4 ג'אנטים זהים.

2 הג'אנטים בצידו השני של הרכב יסתבבו לפי כיוון הצלעות בחישוק.

 

גם במאזדה 6 לקצ'ורי (לא הפרימיום) זה ככה.

פורסם
מרשים מאוד.

 

אפשר קצת פרטים\מידע על המכונית האחרונה, מה היא בכלל ?

 

ליג'ייה JS1, מכונית ספורט צרפתית עם מנוע של מזראטי 2.7 ליטר.

פורסם
ממש עצוב לעבור על כל השרשורים הללו ולדעת שאת רוב המכוניות ניתן לראות רק במחשב

צודק..

 

ה907 עושה את זה גם לי:-)

 

ה8C הזאת מזכירה קצת מאחור את האסטון מרטין DB7 זאגאטו וזה דבר בהחלט טוב:wink:

 

והמגאן טרופי... איי:-D

פורסם

לא יודע מה איתכם אבל הזנחתם את האלפות

האלפא שמציגים פה נורא נחמדה

ונורא מעניינת

אבל כמו שכבר אמרו כאן תמונות הם התענוג היחדי שנקבל מהמכונית הזאת

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר


×
×
  • תוכן חדש...