Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7384 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל למי שפיספס את השירשורים הקודמים:

שירשור מספר 1

שירשור מספר 2

 

אודי A4 החדשה, פרונט יפה, החלק האחורי ממש לא (לדעתי כמובן). אגב באירופה לא רואים כמעט אודי שהיא לא סטיישן. כמות ה RSים מדהימה.

 

A4%20front.jpg

 

 

a4%20rear%20.jpg

 

 

 

אקורד סטיישן:

 

accord-2.jpg

 

 

accord%20-%208.jpg

 

והיא גם בולמת...

 

accord-brambo.jpg

 

 

 

אלפא 147:

 

alfa%20147.jpg

 

 

 

ג'אנט של אחת האלפות בתצוגה...

 

alfa%20jan.jpg

 

 

 

סיטרואן C2 עם קיט:

c2.jpg

 

 

C4 VTS:

 

C4%20vts.jpg

 

קליאו קאפ 182 בגרסת מרוצים עם אחותה המבוגרת:

 

clio.jpg

 

 

 

הפוקוס החדשה:

 

focus.jpg

 

 

מונדיאו ST220:

mondeo.jpg

 

 

ג'אנט של גולף GTI:

golf%20wh.jpg

 

 

 

מאזדה 6 MPS:

mazda%206.jpg

 

 

 

תצוגה מעט מופרעת של מיני!

mini.jpg

 

 

הידעתם שתוספת של מערכת ניווט (GPS) למיני תעלה לך כ5K יורו באירופה? מעניין כמה יעלה בארץ :?

 

מיני WORKS:

mini%20works.jpg

 

 

סטילו: (רואים אותם לא מעט באירופה, ניראות טוב!)

 

stilo.jpg

 

הג'אנט שלה:

stilo%20ja.jpg

 

 

 

 

 

 

הסויפט החדשה:

 

swift.jpg

 

 

הטיגרה החדשה:

 

tigra.jpg

פורסם

אני חייב לציין , רכבים מאוד מעניינים ויפים ...

 

 

ה - A4 דווקא נראת מצויין לדעתי .

 

רכב מעניין (אולי גם בארץ) יכול להיות בסטילו , מישהו יודע אם יש תיכנון ליבא אותו ?

 

 

וסתם שאלה שעניינה אותה , למה לאקורד יש דיסקים מאווררים ? זה גרסה ספורטיבית \ ספורט ?

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

פורסם

תענו לי על שאלה פשוטה

 

את הסטילו לא מייבאים לארץ כי אין גירסה אוטומטית

 

אז אני שואל אם לאירופיים זה לא מפריע

אז למה לנו כן

 

ועוד שאלה מה מפריע לפיאט לייצר גירסה אוטומטית לרכב

בוודאי שזה ישפר את המכירות הטובות שכבר יש לה

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם

וסתם שאלה שעניינה אותי, למה לאקורד יש דיסקים מאווררים? זה גרסה ספורטיבית\ספורט ?

לא. זו גרסת תצוגה שמכונה ACC.

 

הגרסה הסדרתית פחות מוחצנת ובין היתר מוצעת עם בלמי דיסק לא מחורצים.

פורסם
תענו לי על שאלה פשוטה

 

את הסטילו לא מייבאים לארץ כי אין גירסה אוטומטית

 

אז אני שואל אם לאירופיים זה לא מפריע

אז למה לנו כן

אני בטוח שפה תימצא את התשובה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=46025

ולנושא:

לפי דעתי גירסת הספורט של ההונדה אקורד מאוד יפה,

אבל למה לא על הגירסה הרגילה של האקורד ולא הסטיישן?

ועוד רכב שאהבתי זה המיני WORKS, רכב נחמד מאוד במראה קרבי.

וסתם שאלה שמסקרנת אותי במיוחד, איך לעזאזל תלו את המיני הזאת?!

פורסם
לא. זו גרסת תצוגה שמכונה ACC.

 

הגרסה הסדרתית פחות מוחצנת ובין היתר מוצעת עם בלמי דיסק לא מחורצים.

ה ACC נראת הרבה יותר טוב ...

 

התמונה שאתה נתת זה נראה כמו מכונית שמסיעים בה ארונות קבורה :roll::?

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

פורסם

אודי משנה לשנה משקיעים יותר בדגמים ה"זולים" שלהם. נראית מדהימה.

 

גיא ואריאל כל התמונות פה ובשירשורים הקודמים גורמות לי להזיל ריר על החתולה שלי. מקווה שנהנתם - אני נהנה.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

תודה על התמונות אתה צלם לא רע בכלל נראות דיי מקצועיות.

הסוויפ החדשה נראת בול מיניקופר רק עם פנסים שנים

פורסם

הA4 מזכירה את הA8 מאחורה שהיא מאוד יפה.

לישראלים מפריע שאין ידני כי הם עצלנים (רובם בכ"א)

אני אישית מת על אלפא והמתיחות פנים מראות יותר טוב מקודם.

האקורד ACC נראית מצוין, הלוואי כל הסטיישנים היו כך.

הפוקוס החדשה נראת כמו המודניאו וזה בהחלט טוב

מעניין אם ייבאו את המאזדה MPS:wink:

והטיגרה החדש.... נהדרת:-)

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם
אקורד סטיישן ממש זוועה
או במילים אחרות...אפשר קסדה בבקשה?

 

עוררת לחיים שרשור משנת 2004 בשביל לומר "אקורד סטיישן ממש זוועה"?! :shock:

 

אתה לא רציני :?

×
×
  • תוכן חדש...