Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5581 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ובכן,

 

לפני כמעט שנה אבא שלי השבית סיאט לאון 1600 ידנית שמאוד אהבתי

לאחר מכן נסענו כ 4 חודשים במיצובישי לנסר 93' האוטומטית שלי

רכשנו הונדה סיויק 2004 אוטומטית

 

ומי נשארה בלי רכב? כן, יישמע הזוי, מצחיק, לא אמיתי- אמא שלי.

 

אמא שלי שונאת לנהוג בגיר אוטומטי!

 

היום הגיעה הישועה.

 

בשבוע שעבר מכרתי בשעה טובה את המיצובישי לנסר 93'.

 

היום, אני ואבא שלי מתייצבים בכפר סבא אצל אישה נחמדה (פנסיונרית) כשבידה אוטו עם נתונים לא מהעולם הזה:

 

פולו 2007, יד ראשונה פרטית 1.4 ידנית עם (תחזיקו חזק) 14000 ק"מ בלבד, מטופלת כמו שעון עם כל הקבלות!

 

בדקנו את הרכב שאינו ממושכן, בדקנו במכון בדיקה ואפילו במכון בדיקה אמרו לנו שהאוטו במצב מעולה רק לבדוק מתי החליפו טיימינג.

 

האוטו לא עבר תאונות כלל.

 

תמונות יעלו בקרוב :)

 

עכשיו לאמא יש "בימבה" חדשה, זה הכי חשוב :)

פורסם

כל הכבוד על מציאת האקזמפלר השמור, כשחיפשתי רכב לאמא שלי לא מצאתי רכבים מהסוג הזה שכל כך שמורים-לרוב הם ננהגו (או ליתר דיוק נשחטו) בידי הנהגים שלהם. הרווחתם בענק, סעו בדרכים טובות.

מי שיקנה מאמא שלי (גם היא פנסיונרית) את הסוויפט שלה ירוויח- בחצי שנה הרכב עשה רק 1000 ק"מ ורק עכשיו סיים את ההרצה.. את הפיאסטה שלנו שנרכשה חדשה בשנת 97 מכרנו עם 88000 ק"מ :-D

פורסם

תתחדשו, חבל שהוא לא ברמת הגימור הגבוהה :)

 

אני מצאתי לפני כשנה לאחותי פולו קומפורטליין כחול כהה עם אינטריור בהיר מודל 2008 עם 7000 ק"מ ועוד שנה אחריות מאיזו ילדה צפונבונית שנסעה איתו בעיקר לקניון רמת אביב ובחזרה :)

 

רכב תענוג.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

התחלנו פה עם תחרות קילומטרים ? :)

 

אצלי בבית, יש כבר כמה חודשים (אני מאמין ששלושה), סיוויק 08, שנקנתה עם 10000 קילומטרים :).

 

נ.ב

 

הטאסות באמת לא משהו, המקוריות ש פולקסוואגן די יפות.

 

תתחדשו !

פורסם

יש לי פיאט פנדה 4על4 עם 31 אלף קמ, האוטו שנת 2007 (עכשיו בן 4)

יש לי סוזוקי ויטרה 2004 עם 43 אלף קמ, (עכשיו בן 7)

יש לי קיה פרייד 2000 עם 100 אלף קמ, האוטו עוד 3 חודשים בן 11

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

סבתא שלי מחליפה רכב כל 3 שנים בחדש מהיבואן ואני כל פעם מקנא בבן אדם שקונה ממנה את הרכב, ואם היה לי את הכסף הייתי קונה ממנה בעצמי.

כל פעם היא מוכרת את הרכב עם כמות ק"מ של 15 - 20 אלף שעשה בשלוש שנים !!!#@^&*

הרכב בחניון תת קרקעי ואופי הנהיגה ברכב כל כך רגוע שלא ניראה שהוא עבר אי פעם סל"ד של 4K,

פשוט חדש!, אז יש מציאות....

פורסם
עניין הטאסות טופל (150 ש"ח אצל "דיוק" בבאר שבע ל 4 טאסות)

אגב, הסיויק נמכרה היום, כעת אנחנו מחפשים עוד וואגית קטנה וידנית.

 

tzdjzarmndyl.jpg

 

 

תתחדשו !

 

הטאסות מקוריות או שזה רק עניין של קאפות? (ממש מחיר טוב).

פורסם

הטאסות לא מקוריות, בעל החנות שממנה קניתי פשוט לקח סמל (לא מדבקה, ממש סמל קשיח שיש בו קליפסים שנכנסים לטאסות)

 

ובנוסף לקליפסים תפס את הסמל עם דבק 3 שניות, כמו כן הוא גם הרכיב לי אותן על האוטו (כלול במחיר, אפשרי להדביק סמלים מכל הסוגים)

 

הטאסות מאוד איכותיות, לא הסוג הזול ב 60 ש"ח.

×
×
  • תוכן חדש...