Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6907 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=166785

 

הבטחות צריך לקיים.

ב 28.7.07, משעה 12:00 ואילך בחניייה מאחורי אצטדיון ר"ג (ליד הבאולינג) נארגן מפגש על האש ויום הולדת ליחיאל :lol:.

כמובן שכולם מוזמנים ויכולים להביא גם ציוד יד שנייה שמעוניינים למכור בתוספת פתק שניתן להניח על החלון.

 

לשם הצלחת המפגש צריך: מנגל, פחמים, פיתות (הרבה), שתייה קלה (הרבה הרבה), צידנית עם קרח, חומוס, סלטים, רטבים, נקנקיות, כנפיים, קבבים, המבורגרים, קציצות, סטייקים, סכום חד פעמי, כוסות וכל דבר אחר שיכול לעזור בהצלחת האירוע.

 

כמיטב המסורת, שרשור התפקדות ומי מביא מה.

 

1. איתמר (3 קילו חומוס)

מפגשרג.JPG

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

1. איתמר (3 קילו חומוס)

2. עדן (פיתות)

3. gti1980 - בוריס: חבילת קבבים + חבילת המבורגרים

4. אסיף בקבוקי שתיה

אני מדגיש ושואל האם יש למישהו מורל דוטק אוביישן או סט של פוקל כלשהו

כדי שאוכל לשמוע ולהתרשם ממנו

פורסם

1. איתמר (3 קילו חומוס)

2. עדן (פיתות)

3. gti1980 - בוריס: חבילת קבבים + חבילת המבורגרים

4. אסיף בקבוקי שתיה

5. עידן - אני בטח יביא הרבה שתיה. מגיע עם קומפוננטים מעניינים :)

פורסם

ואני כבר התחלתי לדאוג, אפילו נכנסתי היום במיוחד, חשבתי לשאול מה קורה ולמה אין מפגש כל כך הרבה זמן.

 

בקיצור, מגיע מן הסתם (לצערי בינתיים בלי שינויים במערכת).

 

. איתמר (3 קילו חומוס)

2. עדן (פיתות)

3. gti1980 - בוריס: חבילת קבבים + חבילת המבורגרים

4. אסיף בקבוקי שתיה

5. עידן - אני בטח יביא הרבה שתיה.

6. JMG - יונתן - סלטים טריים, ואיזה בקבוק שתיה או שתיים.

בברכה!

יונתן.

פורסם

טוב עוגה אני לא יכול להבי .

7 . יחיאל 2קילו קנפיים מטובלות מראש +מנגל כמובן ואיזה אבטיח טוב לקינוח .

 

. איתמר (3 קילו חומוס)

2. עדן (פיתות)

3. gti1980 - בוריס: חבילת קבבים + חבילת המבורגרים

4. אסיף בקבוקי שתיה

5. עידן - אני בטח יביא הרבה שתיה.

6. JMG - יונתן - סלטים טריים, ואיזה בקבוק שתיה או שתיים.10:16היום

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=477352 המערכת שלי למכירה....
פורסם

מכיוון שמדובר ביחיאל אני אתנדב או יותר נכון אנדב את חברה שלי להכין עוגה.

 

. איתמר (3 קילו חומוס)

2. עדן (פיתות)

3. gti1980 - בוריס: חבילת קבבים + חבילת המבורגרים

4. אסיף בקבוקי שתיה

5. עידן - אני בטח יביא הרבה שתיה.

6. JMG - יונתן - סלטים טריים, ואיזה בקבוק שתיה או שתיים.10:16היום

7 . יחיאל 2קילו קנפיים מטובלות מראש +מנגל כמובן ואיזה אבטיח טוב לקינוח .

8. ariel_sq עוגה שתייה, ואם למישהו יש רמקול 4X6 (מידה של גסטי) או רמקול 4 אינץ נחמד למכירה שיביא אני אביא כסף לקנות.

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם

1. איתמר - 3 קילו חומוס

2. עדן - פיתות (כמה??? )

3. gti1980 - בוריס - חבילת קבבים + חבילת המבורגרים

4. אסיף - בקבוקי שתיה

5. עידן - אני בטח יביא הרבה שתיה. (מזה הרבה? )

6. JMG - יונתן - סלטים טריים, ואיזה בקבוק שתיה או שתיים.

7 . יחיאל - 2קילו קנפיים מטובלות מראש +מנגל כמובן ואיזה אבטיח טוב לקינוח .

8. ariel_sq - עוגה, שתייה. (כמה שתיה?)

9. SOUNDMAN. אלי - מביא. שתיה (3 בקבוקים), 1 קילו חומוס, 1 קילו מטבוחה. וקופסת חמוצים.

 

ומקפיץ את מודעת המכירה.

עם משהוא רוצה משהוא מהרשימה שיש לי בחתימה. שישלח הודעה ואני יביא איתי.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

1. איתמר - 3 קילו חומוס

2. עדן - פיתות (כמה??? )

3. gti1980 - בוריס - חבילת קבבים + חבילת המבורגרים

4. אסיף - בקבוקי שתיה

5. עידן - אני בטח יביא הרבה שתיה. (מזה הרבה? )

6. JMG - יונתן - סלטים טריים, ואיזה בקבוק שתיה או שתיים.

7 . יחיאל - 2קילו קנפיים מטובלות מראש +מנגל כמובן ואיזה אבטיח טוב לקינוח .

8. ariel_sq - עוגה, שתייה. (כמה שתיה?)

9. SOUNDMAN. אלי - מביא. שתיה (3 בקבוקים), 1 קילו חומוס, 1 קילו מטבוחה. וקופסת חמוצים.

10. Mosho - מספיק כלים חד פעמיים (כוסות, צלחות, סכו"ם).

 

אם צריך עוד משהו (בשר, שתייה, חשפניות) אפשר להפיל עליי.

כל קרב הוא קרב אוכל כשאתה קניבל

פורסם

אני חדש בתחום, מעוניין לשמוע ולהתרשם מהאנשים ומהמערכות.

אשמח לספק פיצוחים מכל הסוגים מהספק הקבוע שלי, "גרעיני עפולה".

 

האם מישהו מגיע מכיוון צפון (נתניה/הרצליה/ת"א)? טרמפ יתקבל בברכה.

 

:-)

ולמען הסדר הטוב:

1. איתמר - 3 קילו חומוס

2. עדן - פיתות

3. gti1980 - בוריס - חבילת קבבים + חבילת המבורגרים

4. אסיף - בקבוקי שתיה

5. עידן - אני בטח יביא הרבה שתיה.

6. JMG - יונתן - סלטים טריים, ואיזה בקבוק שתיה או שתיים.

7 . יחיאל - 2קילו קנפיים מטובלות מראש +מנגל כמובן ואיזה אבטיח טוב לקינוח .

8. ariel_sq - עוגה, שתייה.

9. SOUNDMAN. אלי - מביא. שתיה (3 בקבוקים), 1 קילו חומוס, 1 קילו מטבוחה. וקופסת חמוצים.

10. Mosho - מספיק כלים חד פעמיים (כוסות, צלחות, סכו"ם).

11. Derish - פיצוחים

פורסם

1. איתמר - 3 קילו חומוס

2. עדן - פיתות

3. gti1980 - בוריס - חבילת קבבים + חבילת המבורגרים

4. אסיף - בקבוקי שתיה

5. עידן - אני בטח יביא הרבה שתיה.

6. JMG - יונתן - סלטים טריים, ואיזה בקבוק שתיה או שתיים.

7 . יחיאל - 2קילו קנפיים מטובלות מראש +מנגל כמובן ואיזה אבטיח טוב לקינוח .

8. ariel_sq - עוגה, שתייה.

9. SOUNDMAN. אלי - מביא. שתיה (3 בקבוקים), 1 קילו חומוס, 1 קילו מטבוחה. וקופסת חמוצים.

10. Mosho - מספיק כלים חד פעמיים (כוסות, צלחות, סכו"ם).

11. Derish - פיצוחים

12. אורן - נקניקיות חריפות+חבילת קבב+ צידנית עם קרח

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

פורסם
האם מישהו מגיע מכיוון צפון (נתניה/הרצליה/ת"א)? טרמפ יתקבל בברכה.

 

אני מרמת השרון אם זה עוזר.

יהיה נחמד להכיר ח'ברה חדשים...

 

1. איתמר - 3 קילו חומוס

2. עדן - פיתות

3. gti1980 - בוריס - חבילת קבבים + חבילת המבורגרים

4. אסיף - בקבוקי שתיה

5. עידן - אני בטח יביא הרבה שתיה.

6. JMG - יונתן - סלטים טריים, ואיזה בקבוק שתיה או שתיים.

7 . יחיאל - 2קילו קנפיים מטובלות מראש +מנגל כמובן ואיזה אבטיח טוב לקינוח .

8. ariel_sq - עוגה, שתייה.

9. SOUNDMAN. אלי - מביא. שתיה (3 בקבוקים), 1 קילו חומוס, 1 קילו מטבוחה. וקופסת חמוצים.

10. Mosho - מספיק כלים חד פעמיים (כוסות, צלחות, סכו"ם).

11. Derish - פיצוחים

12. אורן - נקניקיות חריפות+חבילת קבב+ צידנית עם קרח

13. יניבב - בקבוקי שתיה, סכו"ם חד פעמי, כוסות וקצת סלטים.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6907 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...