Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4292 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אהלן,

אז אני מחפש רכב משפחתי בסביבות ה-35 אלף.

מצאתי שתי מציאות, אשמח לשמוע את דעתכם ועל איזה רכב אתם חושבים שכדאי לי ללכת...

1. טיוטה קורולה, 2007, דגם סאן פלוס. יד שלישית (בעלות קודמת של שתי הידיים האחרונות: פרטי), 117 אלף ק"מ, טסט לשנה - 35000.

2. מאזדה 3 קומפורט, 2008, יד שלישית (בעלות קודמת של שתי הידיים האחרונות: פרטי), 118 אלף ק"מ - 35000.

 

מה אומרים?

עריכה אחרונה על ידי boost10
פורסם

ועוד שאלה, יש הבדל במחירי הביטוח כשארצה לעשות?

ביטוח חובה+מקיף+ג'... ביטוח רגיל (לא צעיר או חדש).

אמרו לי שביטוח על מאזדה יקר יותר, זה נכון?

פורסם

בשרשור המקביל ZVIT ציין שהמאזדה לא נוחה. אני מציע לך לבצע נסיעת מבחן על כל רכב לפני שתקנה כדי להיות שלם עם ההחלטה.

בכל מקרה בתקציב שלך אני מאמין שתוכל עם מעט סבלנות למצוא רכב עם יד נמוכה וק"מ נמוך, רק סבלנות.

לגבי ביטוח עזוב אותך משמועות ותתחיל לבדוק כאן:

http://www.rak.co.il/%D7%91%D7%99%D7%98%D7%95%D7%97-%D7%A8%D7%9B%D7%91

 

או כאן:

 

www.wobi.co.il

 

וכמובן מול סוכן הביטוח שלך. אם אתה/אישתך עובדי מדינה, יש אחלה תנאים, כדאי לבדוק.

פורסם
אהלן,

אז אני מחפש רכב משפחתי בסביבות ה-35 אלף.

מצאתי שתי מציאות, אשמח לשמוע את דעתכם ועל איזה רכב אתם חושבים שכדאי לי ללכת...

1. טיוטה קורולה, 2007, דגם סאן פלוס. יד שלישית (בעלות קודמת של שתי הידיים האחרונות: פרטי), 117 אלף ק"מ, טסט לשנה - 35000.

2. מאזדה 3 קומפורט, 2008, יד שלישית (בעלות קודמת של שתי הידיים האחרונות: פרטי), 118 אלף ק"מ - 35000.

 

מה אומרים?

 

ממליץ על הקורולה . נסיעה רכה ונעימה יותר מהמאזדה 3

פורסם

תעשה סיבוב עם שתיהן - ותחליט.

 

הקורולה חסכונית מהמאזדה ונוחה יותר (לדעתי)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...