Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6573 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התחילו לזרום דיווחים מראלי השלום. אני מקווה שהשרשור של הראלי יתפוס תאוצה ונדע מה קרה שם כולל תמונות.

בעניין זה - מגיע לנועם היימן כל הכבוד על שהצליח להוציא אירוע שעד לא מזמן רבים חשבו שלא יצא לפועל.

 

אבל... החלטתיי לפתוח שרשור על שי שמעוני ולמה? פשוט מייצג בעיניי כל מה שספורטאי אמיתי (נהג ראלי) צריך לייצג - ומייד תבינו...

 

שי השתתף באליפות ישראל (מירוץ מס 2 של IRDA) :

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=211989

 

וכפי שמי שקרא יודע - התהפך במקצה האחרון. בתוך ימים בודדים הכין את הרכב ויצא לראלי השלום. בראלי השלום, אי שם לייד מכתש רמון (כך אומרות השמועות שהגיעו אלי) הלך לו הגיר. שי לא מרים ידיים. חזר למרכז, עבד כל הלילה והחזיר את הרכב למירוץ!!! אבל זה לא נגמר. מספר ק"מ לאחר שחזר - 4 פנצרים!!! את הרביעי כבר לא היה איך להחליף. הוא מתעכב שוב שעה ארוכה ואחרי שמגיע גלגל חוזר להתחרות - מצליח עוד לעקוף מתחרה אחד ולסיים במקום השני!!!! (מבין 3 בקטגוריה).

 

הישרדות!!! כבר אמרתי?

 

כל הכבוד שי!

 

 

ומה אתם חושבים על זה???

 

שלכם,

אלון חלווה.

 

נ.ב.

את הפרטים קיבלתי מפה לאוזן - אז יכול להיות שחלק לא מדוייק - מחכה לדיווח המסודר של המארגן או מי שסיקר שם.

אז גם נאחד שרשור זה עם שרשור ראלי השלום.

אלון

פורסם

מדהים!!!

באמת ספורטאי אמיתי...

 

לסלי

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

פורסם

שי, למי שלא יודע, הוא ספורטאי אמיתי. שי מתחרה בכל ליגה אפשרית (עבירות, ראלי רייד, ראלי) ו"על הדרך" גם בעוד כמה ענפי ספורט מוזרים בלי מנוע. מבין כל המתחרים בליגת הראלי-רייד, את רובם אני מכיר באופן אישי, יש בודדים שאתה לא רוצה לעמוד מולם בזמן מירוץ. טיפוסים של ספורטאים שבאים בשביל לנצח, ולא בשביל להתחרות. שי הוא אחד מהם, ולמרות הקשיים שהיו גורמים לכל אחד אחר להרים ידיים, שי, עם צוות סיוע מדהים המונע על ידי דודי מ"ד.נ. כל גדר" שהוא גם הספונסר שלו, לוקחים כל קושי בתור אתגר, ופשוט ממשיכים.

התהפכות? הזדמנות לצביעה חדשה.

 

והנה תמונה עם הצבע החדש.

 

אסף.

Peace rally 2008 09.JPG

×
×
  • תוכן חדש...