Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5409 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לחבר שלי בעל גולף שנת 98 או 99' אני לא בטוח יש בעיה,

עפות לו חתיכות ספוג מהמזגן.

שהסתכלנו פנימה דרך התריסים ראינו חתיכת ספוג גדולה יחסית, שנראית כמו הספוג הזה ששמים במקרר ע"מ שיספוג את הריח המסריח של הירקות.

הוצאנו את כל הספוג שהיה בפנים (החרא הזה מתפורר בידיים) ועכשיו אין יותר חתיכות ספוג שעפות.

 

יש למישהו מושג מה תפקיד הספוג הזה והאם זה קריטי שיהיה אותו או לא?

 

ד"א, שסיפרתי לעוד אנשים הרבה אמרו שגם להם זה קרה ברכב ופשוט הפסיק אחרי כמה חתיכות, אצלו המצב היה קטסטרופה.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מחלה ידועה אצל גולפים/פולויים סיאטים מהשנים הללו. הספוג הוא הספוג שמשמש לאטימת הדלתות שאחראיות להפנות את האויר לפתחי האוורור השונים.

 

אחרי שיקרעו וייפלטו החוצה כל שאריות הספוג שעוד נותרו במערכת, תגלה שבורר הפניית האויר לפתחי האוורור (פנים/שמשה/רגליים) כמעט ולא משפיע, והאויר יוצא כל הזמן מכל הפתחים.

(add lightness' (Colin Chapman'

פורסם

הספוג בתעלות המיזוג משמש גם להקטנת הרעש הנגרם עקב זרימת האוויר בתעלות המיזוג.

אתה בטוח שזה ספוג ?

האם הוחלף פילטר מזגן בעבר ? השערה אולי התפורר הפילטר.

ראה קובץ מצורף לפרוק הפילטר.

Jetta Golf GTI-1999-2005 Service Manual-Bentley Publishers 3728.pdf

איזה כייף לי :)

פורסם

גם אצלי בגולף 99 עפות חתיכות ספוג כשמדליקים אותו. פילטר מזגן הוחלף בטיפול הקודם לפני 10100 ק"מ ולא ניראה לי שיש כ"כ קשר כי הוא לא מתפורר או משהו כזה. מה שאני עושה זה מפעיל את המזגן בעצמה גבוהה מאוד ככה עפות חתיכות פה ושם ולאחר מכן אין בעייה.

אפשר לחיות עם זה, לא כזה נורא. המזגן עדיין עובד מצויין טפו טפו טפו.

 

איתמר ג'ורג'.

פורסם

לצערי, הבעיה מוכרת גם לי.

חתיכות הספוג האלה מציקות ביותר - עושות כתמים על חולצות לבנות.

צריך לפתח מיומנות כדי להעיף אותן..

בכל מקרה - זה מציק. זה לא נגמר, כל פעם יש עוד חתיכות.

ואחרי זה יוצא רוח מכל החורים.

יש למישהו פיתרון לדבר הזה?

אפשר להחליף את הספוגים? או להשלים בשקט?

Audi A3 Sportback עם כסאות תינוק מאחורה :wink:

פורסם

חתיכות הספוג הם מהמדפים של כיווני האיור ומדף חום/קור. פילטר האבק אינו מתפורר ואינו יכול לעבור את היחידה אפילו והוא מתפורר לכן אין זה פילטר האבק.

 

שבת שלום יצחק.

:evil:סייג לחוכמה שתיקה :brickwall:
פורסם

יצחקי,

במידה והפילטר מתפורר אין שום בעיה שהמפוח ינק את החלקיקים ויעיף אותם לתוך הרכב.

דרך אגב ,פילטר מזגן בגולף דור 4 בקלות יכול להירטב ממים במידה ופתחי הניקוז בביטנה של הגלגל או/גם הפלסטיק שמכסה את הפילטר ממלעלה שבור/סדוק.

כך לדוגמא רכבים שאין להם פילטר כמו גולף דור 2 (מזגן אלכס אורגינל) חופשי עלים ולכלוך עפים.

איזה כייף לי :)

פורסם

לדעתי מדובר בחתיכות ספוג שמשמשות לשיכוך בין חיבורי התעלות השונים ,כדי שלא נשמע רעש חיכוך פלסטיקי.

בתור אחד שפירק את האוטו של זה שמעליי לגורמים , לא יצא לי לראות שומדבר ספוגי אחר במערכת האיוורור.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

מנסיון זה קורה בהרבה מהגולפים - הפיתרון זה להפעיל על הכי חזק לסגור 2 מתוך 3 פתחים קיימים ולשחק ימינה שמאלה עם הכיוונים, מהר, הלוך חזור (שהמזגן עובד כמובן) זה יוציא לך הרבה מהחתיכות האלה (שצדק אגב, מי שאמר שהן עושות כתמים) החתיכות הגדולות אני הייתי מוציא עם פינצטה, כמו שאמרו כבר זה הספוג שמכסה את האטימה בפנים,בקיצור לא קריטי אבל מבאס לשבת על זה שנכנסים לאוטו

פורסם

הספוגים האלה אוטמים את פיתחי המזגן.

הם נמצאים בפתחים, מאחורי התריסים.

כשמזיזים את ה"דלת" שמונעת יציאת אוויר מהפתח - הספוג אמור לאטום את הדפנות.

הוא לחוץ בפלסטיק שמחזיק אותו.

עם הזמן הם מתבלים ומתחילים לעוף החוצה מהרוח.

אפשר להוציא את התריסים של המזגן.. ולנקות.

הבעיה שזה לא נגמר..

Audi A3 Sportback עם כסאות תינוק מאחורה :wink:


×
×
  • תוכן חדש...