בתחילת שנות ה-2000 הגיע הדור החדש של וולוו V70 כחלק מתהליך ההתחדשות שעבר המותג השוודי הוותיק. הדגמים הישנים וה"רבועים" יצאו מהאופנה והוחלפו בדור חדש של דגמים, עגול ומושך יותר את העין. ה-V70 הייתה חלק מהדור הזה והתבססה על פלטפורמה חדשה שפותחה בעיקר עבור דגמי ה-S60 וה-S80, כשה-V70 הייתה למעשה גרסת הסטיישן של ה-S60. כרגיל אצל וולוו גם הסטיישן הזו הייתה סופר-שימושית והציעה נפח הטענה עצום לצד רמת שימושיות מרהיבה. היצע המנועים של וולוו V70 בישראל כלל מנועי 2.4 ו-2.5 ליטר, כשהגרסה הבכירה והחזקה ביותר נקראה T5 והציעה ביצועים מרהיבים בזכות מנוע שהפיק 250 כוחות סוס. התנהגות הכביש בטוחה מאוד אך לא ספורטיבית, כמצופה מוולוו. גם נוחות הנסיעה מעולה, שוב כמצופה מוולוו. תא הנוסעים הציע איכות חומרים גבוהה לצד רמת אבזור נדיבה (כולל למשל שליטה על מערכת השמע מההגה). אבל המכונית לא ממש הצליחה בשוק המקומי ומספר קטן למדי של מכוניות נמכרו כאן, בעיקר בשל מחירה הגבוה ביחס למתחרותיה.
ביצועים; נוחות;
מחיר כחדשה; ירידת ערך כמשומשת;
סטיישן איכותית, חזקה ומהירה;