רפליקת הראלי מיצובישי איוו 8 הגיעה ארצה במשך כמה שנים ונמכרה כאן בכמויות קטנות למדי. מדובר בגרסה הקרבית והספורטיבית ביותר של הלנסר, שהקשר בינה לבין הלנסר ליסינג של השכן מסתמן בעיקר בכמה חלקי פח משותפים ובתא הנוסעים. מלבד אלו, מדובר במכונית אחרת לגמרי. בחזית מותקן מנוע 2.0 ליטר טורבו-בנזין עם אינטקולר שהפיק במקור 265 כוחות סוס. מערכת ההנעה כפולה מסייעת לכוח הזה לרדת לכביש והמכונית מזנקת מעמידה ל-100 קמ"ש ב-6.1 שניות. זה פשוט טיל על גלגלים, אין דרך אחרת לתאר את המכונית המהירה מאוד הזאת (יש שיאמרו - מהירה מידי). מי שלא ינסה לנהוג בה מהר יגלה כי מיצובישי איוו 8 היא מכונית די מאכזבת לנסיעה מנהלתית. נוחות הנסיעה אינה טובה, צריכת הדלק גבוהה באופן אבסורדי ותא הנוסעים (ההוא שמבוסס על הלנסר ה"רגילה") מרגיש זול ופשוט מידי. זה בסדר כשמדובר בלנסר-ליסינג שעולה בערך שליש, אבל ברכב יקר כל כך אפשר לצפות לקצת יותר פינוק, אבזור ואיכות חומרים.
התנהגות כביש; ביצועים;
צריכת דלק; איכות תא הנוסעים;
לנהגים ממהרים במיוחד;
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על מיצובישי איוו 8