: ספורטיבית אמיתית ומעולה תת דגם:2.0 GTI
המלצה -הGTI שלי נרכשה לפני כשנתיים וחצי עם 200 אלף ק"מ ונכון להיום אנחנו על 235 אלף ק"מ. רכב ספורטיבי מעולה שניתן לחיות איתו ביום יום בלי שום בעיה. הוא מאובזר למדי, נוח ופרקטי.
לחיוב - הגה והתנהגות משובחים. רכב מתקשר מאוד, מאוזן ומהנה. מנוע מצויין - חזק למדי וגמיש. מושך לא רע כבר מסל"ד ביניים ובעל צליל נעים. מפתיע באמינות טובה (מדובר על RFS בעל 167 כ"ס). רמת איבזור טובה - בקרת אקלים, חיישני גשם, מושבי עור/אלקנטרה, סאנרוף. רכב פרקטי, מרווח ונוח באופן יחסי (שלי מונמכת ומוקשחת). נדירה - אני אוהב את העובדה שהרכב ייחודי.
לשלילה - לא מעט חלקים ייחודיים לדגם הספציפי הזה - מתבטא בעלויות חלקים גבוהות לעיתים. באופן כללי עלויות אחזקה לא מהנמוכות היות ורוב הרכבים דורשים יישור קו רציני כדי להחזיר עטרה ליושנה. לא חסכונית במיוחד בדלק - 1/12 בין עירוני 1/8 עירוני. פלסטיקה מקרקשת. הלקה של הצבע לא שורדת את השמש הישראלית ונשרפת/מתקלפת.
: מכונית ההנעה הקדמית הטובה ביותר שיוצרה עד הגעת המגאן RS קאפ תת דגם:2.0 GTI
המלצה -אחת ממכוניות ההנעה הקדמית הטובות ביותר שיוצרו, שילוב כוח זמין בסל"ד גבוה, ומצד שני היגוי מדוייק וקסם בלתי מוסבר בנהיגה, הצייתנות הנפלאה שבכל סיבוב מעלה חיוך, ההיגוי האחורי הנהדר שהופך את המכונית למכונת נהיגה מוצלחת יותר.
לחיוב - הגה מתקשר, גיר מצויין בעל שישה יחסי העברה קדמיים, נוחות, אבזור עשיר (סאן רוף, בקרת אקלים, חיישני גשם, מושבי עור חובקים, ג'נטים 15)
לשלילה - חולשה של פלסטיקים של הקונסולה העליונה שנוטה ליפול אחרי שנות שימוש, רדיאטור שנוטים להבקע בדודים בד"כ, למרות תחזוקה נכונה ופדנטית. ציריה יחודית לגיר שישה הילוכים שאם מחליפים אותה לארוכה של ברלינגו הABS לא יעבוד ואת זה אנשים לא יודעים.
עמית: נהנתי מכל רגע תת דגם:1.8 אוטומט
המלצה -
לחיוב - אחיזת כביש, נוחות נסיעה
לשלילה - אין
מערכת כריות אויר בכלל וקדם מותחן בפרט.
פתרון בעיית התחממות בפיג'ו 306 כולל שרטוטים של מערכת הקירור ב 306 והסברים מפורטים
תיעוד מצולם של פתרון הבעיה
הGTI שלי נרכשה לפני כשנתיים וחצי עם 200 אלף ק"מ ונכון להיום אנחנו על 235 אלף ק"מ. רכב ספורטיבי מעולה שניתן לחיות איתו ביום יום בלי שום בעיה. הוא מאובזר למדי, נוח ופרקטי.
הגה והתנהגות משובחים. רכב מתקשר מאוד, מאוזן ומהנה. מנוע מצויין - חזק למדי וגמיש. מושך לא רע כבר מסל"ד ביניים ובעל צליל נעים. מפתיע באמינות טובה (מדובר על RFS בעל 167 כ"ס). רמת איבזור טובה - בקרת אקלים, חיישני גשם, מושבי עור/אלקנטרה, סאנרוף. רכב פרקטי, מרווח ונוח באופן יחסי (שלי מונמכת ומוקשחת). נדירה - אני אוהב את העובדה שהרכב ייחודי.
לא מעט חלקים ייחודיים לדגם הספציפי הזה - מתבטא בעלויות חלקים גבוהות לעיתים. באופן כללי עלויות אחזקה לא מהנמוכות היות ורוב הרכבים דורשים יישור קו רציני כדי להחזיר עטרה ליושנה. לא חסכונית במיוחד בדלק - 1/12 בין עירוני 1/8 עירוני. פלסטיקה מקרקשת. הלקה של הצבע לא שורדת את השמש הישראלית ונשרפת/מתקלפת.
אחת ממכוניות ההנעה הקדמית הטובות ביותר שיוצרו, שילוב כוח זמין בסל"ד גבוה, ומצד שני היגוי מדוייק וקסם בלתי מוסבר בנהיגה, הצייתנות הנפלאה שבכל סיבוב מעלה חיוך, ההיגוי האחורי הנהדר שהופך את המכונית למכונת נהיגה מוצלחת יותר.
הגה מתקשר, גיר מצויין בעל שישה יחסי העברה קדמיים, נוחות, אבזור עשיר (סאן רוף, בקרת אקלים, חיישני גשם, מושבי עור חובקים, ג'נטים 15)
חולשה של פלסטיקים של הקונסולה העליונה שנוטה ליפול אחרי שנות שימוש, רדיאטור שנוטים להבקע בדודים בד"כ, למרות תחזוקה נכונה ופדנטית. ציריה יחודית לגיר שישה הילוכים שאם מחליפים אותה לארוכה של ברלינגו הABS לא יעבוד ואת זה אנשים לא יודעים.
אחיזת כביש, נוחות נסיעה
אין