סדרת דגמי רובר 600 הוצגה בשנת 1994 ופותחה בשיתוף פעולה עם יצרנית הרכב היפאנית הונדה. מדובר בסדרה של דגמי מכוניות מנהלים יוקרתית למדי שהתבססה על מכלולי הונדה אקורד מאותם השנים. למעשה, הונדה פיתחה את רוב המכונית הזו כשצוות המהנדסים של רובר היה אחראי בעיקר לעיצוב תא הנוסעים ולהשתלת מנוע ה-2.0 ליטר טורבו-בנזין של רובר בגוף המכונית. שאר המנועים (2.0 ו-2.3 ליטר ללא טורבו) סופקו על ידי הונדה. אבל איכשהו, משהו בחיבור הזה לא עבד ממש טוב. נכון, רובר 600 הייתה מכונית מאובזרת למדי, מרווחת ואפילו נאה למדי (בוודאי נאה מהאקורד). אבל כרגיל אצל רובר רמת האמינות הייתה נמוכה למדי, במיוחד ברכבים עם מנוע ה-2.0 ליטר טורבו (היחיד שלא היה של הונדה) אבל גם בשלל המכלולים שאינם המנוע. איכות ההרכבה הייתה נמוכה למדי ובהתאם גם הביקושים לרכב בשוק היד השנייה דעכו במהירות;
עיצוב נאה; רמת אבזור גבוה;
אמינות ירודה; זמינות חלפים נמוכה;
עם רכבים כאלו, לא פלא שרובר פשטה את הרגל;