בשנת 2000 הופיעה רובר 25, שהיא למעשה מתיחת פנים ל-200 הוותיקה שהושקה כבר בשנת 1995. רשימת החידושים והשדרוגים בין הדגמים די ארוכה וכוללת בין היתר שלל שיפורים (נדרשים למדי) לאיכות החומרים בתא הנוסעים או שדרוג למערך המתלים. אך החידוש החשוב ביותר הוא הוספה של תיבת הילוכים אוטומטית-רציפה חדשה בשם Steptronic. התיבה החדשה סיפקה ביצועים טובים למדי לצד שיפור בצריכת הדלק, אך כרגיל אצל רובר מהשנים האלו גם היא סבלה במהירות מבעיות אמינות. חידוש בולט נוסף בדגם ה-25 הוא עיצוב החזית, שהושאל ישירות מדגמי ה-75 הבכירים. פחות משנה לאחר שהושקה רובר 25 בעולם פשטה היצרנית רגל ונמכרה בנזיד עדשים, כך שהמכונית מעולם לא זכתה להצלחה למרות עיצובה הנאה ולמרות שהייתה לא רעה בכלל לזמנה. כיום סובלת המכונית מזמינות מוגבלת של חלקי חילוף, בעיקר למנוע ה-1.8 ליטר הייחודי או חלקי פח קוסמטיים. קצת חבל, כי המכונית הציעה התנהגות כביש טובה לצד רמת אבזור גבוהה ונוחות נסיעה נהדרת.
נוחות; אבזור;
אמינות; זמינות חלקי חילוף;
ביי ביי רובר;