סיאט ארונה הוא הבן השני למשפחת הג'יפונים של סיאט ואחיו הקטן של האטקה. כפי שהאטקה מבוססת על הלאון ולמעשה מהווה גרסה מוגבהת שלה, כך הארונה מבוססת על האיביזה הקטנה. תא הנוסעים של הארונה דומה לזה של האיביזה, אך עם מרווח רגליים עדיף לנוסעים מאחור בזכות מושב מעט גבוה יותר. רמות הגימור והיצע המנועים של הארונה זהים לאיביזה ומבחר המנועים כולל מנועי טורבו בנזין בנפח 1.0 או 1.5 ליטר, המשודכים לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים או ידנית.
אבזור, מרווח, מחיר.
איכות חומרים.
ג'יפון אטרקטיבי וחביב למראה.
סיאט ארונה הגיעה למבחן וגרמה לפבל לחשוד שאולי הארונה לא בדיוק מבוססת על האיביזה כמו שמספרים לנו
באיחור ניכר נכנסת סיאט לשוק הג'יפונים הקטנים, והיום הוא נוחת בישראל עם אבזור עשיר ומחירים תחרותיים. קבלו את סיאט ארונה - החל מ-110,000 ₪
אחרי הרבה שנים של היעדרות, סיאט נכנסת לסגמנט הג'יפונים הקטנים הצומח. סיאט ארונה, פגישה ראשונה בברצלונה
גם סיאט נכנסת לפלח הג'יפונים הקטנים, ובוחרת לעשות את זה בדרך הכי בטוחה שאפשר