שברולט טראקס הוא ג'יפון עירוני קטן ומסוגנן שהגיע ארצה כמתחרה לרכבים כמו ניסאן ג'וק ורנו קפצ'ור. בניגוד לרכבי הפנאי העירוניים שהוזכרו, לטראקס עיצוב חיצוני קשוח ואגרסיבי למדי שמזכיר (בכוונת תחילה, כמובן) את רכבי השטח הגדולים והקשוחים יותר של היצרנית. בפנים, לעומת זאת, העיצוב מזכיר מאוד את הסופרמיני של שברולט, כלומר את הסוניק, ואינו מציע את שמחת החיים שאפשר למצוא אצל המתחרות מאירופה. תשכחו ממערכת הנעה כפולה, זו אינה מוצעת כאן ויכולת שטח אין. המושב האחורי של שברולט טראקס מציע מרווח סביר לרגליים אבל הוא צר יחסית למקובל במכונית משפחתית "מלאה". במסגרת מתיחת הפנים של הדגם, עוצבו מחדש הפגושים והפנסים, מלפנים ומאחור ולוח השעונים הוחלף לאחד "שגרתי" יותר.
ביצועים, תנוחת ישיבה גבוהה.
מחיר, איכות חומרים.
ג'יפון מסוקס, אך לא מגובש.
שברולט טראקס עבר מתיחת פנים. אבל, מה זו בכלל מתיחת פנים כשחושבים על זה?