סיאט לאון היא הנציגה של סיאט בקטגוריית המשפחתיות הקומפקטיות. היא חולקת את שלדתה עם פולקסווגן גולף וסקודה אוקטביה, וככזאת חולקת איתן לא מעט מכלולים כמו המנועים והגירים. אך בניגוד לסקודה השימושית ולפולקסווגן השמרנית, הלאון קיבלה עיצוב חיצוני ספורטיבי וצעיר. לעיצוב יש להוסיף חבילות אבזור נאה - כבר בדגמי הבסיס מוצעים פריטי אבזור כמו גג שמש וחישוקי סגסוגת. סיאט לאון החדשה היא בהחלט אופציה מעניינת מאוד, למי שמחפש מכונית משפחתית קומפקטית עם ניחוח ספורטיבי. שימו לב לדגם ה-1.8 ליטר FR, שמספק ביצועים חמים מאוד באריזה סולידית, אם כי מחירו מעט גבוה. גרסת ה-1.0 ליטר האוטומטית היא הגרסה הנפוצה והמומלצת ביותר, עם תג מחיר אטרקטיבי שנמוך מזה של רוב מתחרותיה הישירות. במסגרת מתיחת הפנים של הדגם, נעשו שינויים קלים בעיצוב החיצוני בפנסים ובפגוש הקדמי, ומנוע ה-1.2 ליטר של גרסת הבסיס הוחלף במנוע חדש בנפח 1.0 ליטר.
ביצועים, אבזור, מחיר.
מחסור במערכות בטיחות אקטיביות, אחריות קצרה.
משפחתית "צעירה".
: מרוצה עד לגג, שוקל בעתיד רק נפח אפילו גבוה יותר תת דגם:1.0 סטייל
המלצה -
לחיוב -
לשלילה - רק דבר שלילי אחד. כל החברות מפרסמות צריכת דלק ממוצעת אבל בתור בעלים לשעבר של סיאט איביזה 6 שנים, רכישה ישירות מהחברה, ועכשיו סיאט ליאון, צריכת הדלק האמיתית רחוקה מאוד מאוד מאוד מהמוצהר. אם ההצהרה היא על 22.7 קמ/ליטר משולב ולרוב צריך להוריד מזה 10-20 אחוז- הלוואי שזה אכן היה כך. כמו ברכב הקודם, הממוצע ספציפית שלי עומד על כ- 12 קמ/ליטר...
רק דבר שלילי אחד. כל החברות מפרסמות צריכת דלק ממוצעת אבל בתור בעלים לשעבר של סיאט איביזה 6 שנים, רכישה ישירות מהחברה, ועכשיו סיאט ליאון, צריכת הדלק האמיתית רחוקה מאוד מאוד מאוד מהמוצהר. אם ההצהרה היא על 22.7 קמ/ליטר משולב ולרוב צריך להוריד מזה 10-20 אחוז- הלוואי שזה אכן היה כך. כמו ברכב הקודם, הממוצע ספציפית שלי עומד על כ- 12 קמ/ליטר...
אחרי הפסקה קצרה בשיווק, סיאט ישראל מחזירה את הלאון קופרה אחרי מקצה שיפורים מכאני ובטיחותי, והפעם גם עם חבילות תוספות. החל מ-231,000 ₪
סיאט לאון קופרה יכולה לגרום לך לנהוג מהר וחזק גם אם זאת הפעם הראשונה שאתה יושב מאחורי ההגה שלה, יניב יצא לבדוק וחזר עם זכרונות בטעם לימון
מתיחת הפנים של סיאט לאון קופרה נשארת עם אותו הספק ומחיר, ומסתפקת בעדכון עיצוב עדין
סיאט לאון עברה מתיחת פנים וקיבלה עדכון קטן לעיצוב, מנועים חדשים, ובעיקר תג מחיר אטרקטיבי. יצאנו לבדוק
סיאט לאון מושקת בגרסת כניסה חדשה עם מנוע 1.0 ליטר ותיבת הילוכים כפולת מצמדים. שלכם תמורת 110,000 ש"ח
הקופרה היתה החבילה הספורטיבית המשתלמת ביותר לנהג בארץ והיא תמשיך להיות כזו גם לאחר מתיחת הפנים וגם לאחר אי אלו מתחרות חדשות שצצו לה לאחרונה.
סיאט משיקה את מתיחת הפנים של הלאון וסוף סוף משיקה גרסת 1.4 ליטר אוטומטית עם חמש דלתות
הגרסה החמה של סיאט לאון קופרה הפכה לחמה הרבה יותר, עם תוספת של 20 כ"ס ל-280 הסוסים שלה. גרסת הנעה כפולה תוצע בתצורת הסטיישן. בישראל בשנה הבאה