סוזוקי סלריו היא מכונית המיני של היצרן ומחליפת האלטו. הסלריו מציעה תא נוסעים ותא מטען מרווחים יחסית לקטגוריה, אך איכות החומרים בה נמוכה יחסית עם פלסטיקה דקה ונוקשה ובידוד קמצני. צריכת הדלק של הסלריו טובה למדי והביצועים סבירים ביחס לקטגוריה. הסלריו מוצעת בישראל עם מנוע בנזין 3 צילינדרים בנפח 1.0 ליטר המשודך לתיבת הילוכים ידנית או רובוטית חד מצמדית עם 5 הילוכים.
צריכת דלק, מחיר.
איכות חומרים, בידוד רעשים, התנהגות כביש.
מכונית זולה וחסכונית, לא מעבר.
: אכזבה ושרות שלא יודע למצוא תקלות תת דגם:GLX אוטומטית
המלצה -מנוע חלש וצרחני. פלסטיקה באיכות גרוע
לחיוב -
לשלילה -
: חסכוני מאוד, כח זמין, מרגיש מרווח מאוד. מלחיץ בסיבובים מהירים תת דגם:GLX אוטומטית
המלצה -
לחיוב - צריכת דלק. מרווח פנימי. כח זמין. מחיר, אבזור
לשלילה - דלתות ללא משקל, יציבות בסיבוב מהיר
מנוע חלש וצרחני. פלסטיקה באיכות גרוע
סוזוקי הייתה מבשרת החדירה של מכוניות המיני לשוק המקומי עם אלטו. המתכון של מכונית חסכונית ממותג רב מוניטין ובמחיר שובר שוק הפך להצלחה אדירה. כעת יש לה יורשת – סלריו. חן פרחי יצא לבדוק אותה