על הנייר מציעה סקודה אוקטביה סטיישן תא מטען בנפח הזהה לזה של גרסת הסדאן. על הנייר גם האורך הכללי ובסיס הגלגלים זהים בגודלם. אבל זה רק על הנייר, כי בפועל מדובר בגרסה סופר שימושית וסופר מרווחת של האוקטביה, שהיא גם ככה מכונית סופר שימושית וסופר מרווחת. התוצאה היא מכונית עם תא מטען ענק, במיוחד עם משכיבים את המושב האחורי. מעבר לזה מדובר במכוניות עם אותן האיכויות והחסרונות של גרסת הסדאן. היא לא מאוד מאובזרת, בוודאי שלא בגרסאות הבסיס. היא גם לא ממש זולה, במיוחד אם בוחרים ברמות האבזור הגבוהות ובמנועים החזקים יותר. אבל כבר בגרסת הכניסה (1.2 ליטר טורבו-בנזין TSI), סקודה אוקטביה סטיישן מציעה ביצועים טובים דיו ורמת אבזור שאפשר לחיות איתה. נוחות הנסיעה מעט נוקשה אבל טובה בסך הכל וצריכת הדלק נמוכה יחסית למקובל בגרסאות הבנזין.
תא מטען ענק; ביצועים בגרסאות החזקות;
מחיר גבוה מהמקובל בקטגוריה; האבזור לא מפנק במיוחד;
שימושית, חסכונית ומרווחת אבל לא זולה ולא מאובזרת
: WOW תת דגם:1.2 אוטומט Elegance
המלצה -רכב מאוד נוח ומפנק בנהיגה קצרה או ארוכה. למרות האורך שלו הנהיגה מאוד נוחה ולא דורשת הסתגלות מיוחדת. מאוד חסכונית בדלק.
לחיוב - חסכונית, נוחה, גימור גרמני
לשלילה - אין
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על סקודה אוקטביה סטיישןבאפריל 1996 הוצגה סקודה אוקטביה הראשונה, המכונית שהעבירה את החברה מהעידן הסובייטי הנחשל לקו הראשון של יצרניות הרכב. אלו תולדות האוקטביה
צ'מפיון מוטורס מרעננת את ליין הדגמים של סקודה עם השקת דגם 1.2 ליטר לראפיד סדאן וספייסבק, העשרת אבזור, הורדת מחירים, שדרוג מנועים ועוד
שלושת רכבי הסטיישן הטובים בישראל הם בכלל לא סטיישן, אבל זה לא אומר שהם לא שימושיים במיוחד. סקודה אוקטביה סטיישן, טויוטה אוריס סטיישן וקיה סיד סטיישן במבחן השוואתי.
משפחת האוקטביה של סקודה מתרחבת עם גרסת סטיישן חדשה עם תא המטען הגדול בקטגוריה. האם זו המכונית המשפחתית המושלמת? מבחן דרך.
גרסת הסטיישן של סקודה אוקטביה החדשה מגיעה לישראל, עם מבחר של שלושה מנועים ובמחיר שיחל ב-134.5 אלף ש"ח.
סקודה מפרסמת את הפרטים המלאים על האוקטביה סטיישן החדשה. שיווקה באירופה יחל בעוד כשלושה חודשים.