האוקטביה "החדשה", כמו שהיא נקראת בארץ, עברה מתיחת פנים וקיבלה היצע מנועים חדש שדי מייתר את הישן – 1.2, 1.4 ו-1.8 טורבו עם הרבה ביצועים לנפח והרבה חסכון בדלק. יש גם מגוון דיזלים וגם גרסה ספורטיבית עם מנוע ה-2.0 ליטר טורבו המוכר והידוע – במחיר לא גבוה בכלל. המכונית מציעה איכות פנים טובה, מרחב רב בתא הנוסעים ובתא המטען, רמות אבזור נאות ומחירים זולים ביחס למקבילותיה הפולקסווגניות. יש גם חסרונות – היא לא נוחה במיוחד לנסיעה ורמת הבטיחות קצת מתחת לסטנדרט. ועדיין – מדובר במכונית טובה בהחלט.
מנועים (אחרי מתיחה) ; מחיר ; מרחב ותא מטען
נוחות נסיעה
עסקה טובה למשפחות עם פלפל, שלא מחפשות להרשים את השכנים
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על סקודה אוקטביה-סטיישןבאפריל 1996 הוצגה סקודה אוקטביה הראשונה, המכונית שהעבירה את החברה מהעידן הסובייטי הנחשל לקו הראשון של יצרניות הרכב. אלו תולדות האוקטביה
סקודה מפרסמת את הפרטים המלאים על האוקטביה סטיישן החדשה. שיווקה באירופה יחל בעוד כשלושה חודשים.