קיה סיד החדשה מגיעה ארצה גם בתצורת סטיישן, תצורה שהפכה לאופנתית מאוד בשנים האחרונות. לגרסת הסטיישן יש תא מטען גדול בנפח של כ-530 ליטרים, שימושי במיוחד לבעלי משפחות. כל שאר הפרמטרים דומים מאוד לאלו של גרסת ההאצ'בק. המנוע העיקרי הוא 1.6 ליטר בנזין ותיבת ההילוכים האוטומטית היא למעשה רובוטית כפולת מצמדים מהדור האחרון של תיבות ההילוכים. תא הנוסעים של קיה סיד סטיישן איכותי מאוד ונעים לשהייה. רק חבל שהתוספת של תא המטען מקלקלת מעט את העיצוב הנאה של גרסת ההאצ'בק הקצרה יותר. עדיין, מדובר באחת מהמכוניות המשפחתיות הטובות ביותר בקטגוריה שלה.
איכות חומרים; תא מטען גדול;
ביצועים; אין מערכת מולטימדיה כסטנדרט;
משפחתית איכותית ומצוינת;
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על קיה סיד סטיישןקיה סיד מתעדכנת לקראת 2016 עם מנוע טורבו-בנזין חדש, כמה עדכונים קומסטיים ותיבת הילוכים חדשה. אצלנו בעוד כמה חודשים.
להיות בלי ולהרגיש עם - קיה משיקה חבילת עיצוב מצודדת לסיד ברוח ה-GT הספורטיבית אך משאירה אותה עם מנוע ותיבה חסכוניים
שלושת רכבי הסטיישן הטובים בישראל הם בכלל לא סטיישן, אבל זה לא אומר שהם לא שימושיים במיוחד. סקודה אוקטביה סטיישן, טויוטה אוריס סטיישן וקיה סיד סטיישן במבחן השוואתי.
בהשוואה לדור הקודם מציגה קיה סיד החדשה שיפור ניכר וברור בכל הקשור לעיצוב, לאיכות החומרים ולאבזור. האם יש לה את מה שצריך כדי להצליח בקטגוריית המשפחתיות הצפופה? כנראה שכן. מבחן דרך.
כשנה לאחר השקתה, מגיעה קיה סיד החדשה לישראל בגרסאות ההאצ'בק והסטיישן, בנזין ודיזל. מחיר יחל ב-125 אלף ש"ח לדגם הדיזל הידני או 127 אלף ש"ח לדגם הסטיישן האוטומטי.
פתחו יומנים. קיה סיד, קיה סיד סטיישן, קיה אופטימה הייבריד וגם קיה קארנס החדש – יגיעו כולם ארצה במהלך חודש אפריל הקרוב.
טלקאר תשיק במהלך שנת 2013 שלושה דגמים חדשים של קיה – קארנס, סיד ופורטה – שיצטרפו אל הסורנטו המחודש ודגם היברידי של האופטימה.
קיה חונכת את פס הייצור של הסיד סטיישן החדשה בסלובקיה. שיווקה באירופה יחל בחודש הבא, לישראל היא תגיע רק ב-2013.