טיוטה ספייס-ורסו הוא מיניוואן קטן המבוסס על היאריס. בניגוד לאחיו הגדול (טיוטה ורסו), כאן לא תמצאו 7 מקומות ישיבה אלא רק 5 אך לטובת השימושיות יש כאן גג גבוה יותר ובעיקר תא מטען גדול ושימושי במיוחד. המפרט הטכני דומה לזה של היאריס, עם אותו מנוע 1300 סמ"ק ואותה תיבת הילוכים רציפה, הכוללת כאן גם אפשרות חביבה לתפעול הילוכים ידנית דרך מנופים מאחורי ההגה. טיוטה ספייס ורסו, למרות שהוא מתבסס על מכונית סופר-מיני קטנה, הוא אלטרנטיבה מעניינת וחסכונית למכונית משפחתית. נוחות הנסיעה בו טובה, המושב האחורי מרווח והביצועים מספקים למרות המנוע הקטן. לזכותו עומדת גם צריכת דלק טובה, בעיקר בזכות השילוב בין מנוע קטן לתיבת הילוכים רציפה. החיסרון של השילוב הזה יתגלה אצל מי שנוסע הרבה נסיעות בין עירוניות הרריות, אז ידרש המנוע לעלות לסל"ד גבוה ואיתו יעלה גם הרעש בתא הנוסעים. בשנת 2014 עבר הדגם מתיחת פנים קלה במסגרתה שופרה גם רמת האבזור, אחת מנקודות התורפה של הדגם הקודם שלא הציע רמת אבזור גבוהה במיוחד;
תא מטען גדול; מושב אחורי מרווח; תא נוסעים פשוט ונוח לשימוש;
רעשי מנוע ורוח; ביצועים מחוץ לעיר;
אלטרנטיבה מעניינת וחסכונית למכונית משפחתית סטנדרטית
: הרכב כאילו קטן אבל יש לו המון מקום בפנים ועדיין הוא נכנס לחניות בתל אביב. תת דגם:1.3 אוטומט GLI
המלצה -לרכב הזה יש המון מקום ביחס לסגמנט שלו. המנוע קצת רועש וצריך לדעת ללחוץ על הדוושה כדי להזיז אותו, אבל ברגע שאתה לומד אותו, הוא פשוט מהנה מאוד ויעיל מאוד.
לחיוב - נוחות נסיעה, תנוחת נהיגה גבוה, צריכת דלק 1:13 בממוצע לרוב בתוך העיר. טיפולים לא יקרים - טיפול קטן במוסך מורשה כ- 750 שח.
לשלילה - רועש בגלל הגיר הרציף ולא מאוד זריז.
: אוטו הגיוני קטן חיצונית מרווח פנימית ללא פוזה אפשר היה יותר חסכוני תת דגם:1.3 אוטומט Terra
המלצה -חף מדאווין לאנשים המחפשים מקבץ תכונות כדאיות מירווח קומפקטיות וחסכוניות בדלק ברף התחתון.( יש פער גדול בן המעבדה לשטח.)
לחיוב - נוחה נעימה שמרנית טובה לחניה וגדולה להעמסה בגלל מימד הגובה מרווחת
לשלילה - ממש לא מאיצה. יכולה היתה להיות יותר חסכונית מ12,13 ק"מ לליטר.אבזור חסכני
: רכב בתחפושת תת דגם:1.3 אוטומט Terra
המלצה -נראה מוזר,
לחיוב - עונה לציפיות
לשלילה - אין
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על טויוטה ספייס ורסולרכב הזה יש המון מקום ביחס לסגמנט שלו. המנוע קצת רועש וצריך לדעת ללחוץ על הדוושה כדי להזיז אותו, אבל ברגע שאתה לומד אותו, הוא פשוט מהנה מאוד ויעיל מאוד.
נוחות נסיעה, תנוחת נהיגה גבוה, צריכת דלק 1:13 בממוצע לרוב בתוך העיר. טיפולים לא יקרים - טיפול קטן במוסך מורשה כ- 750 שח.
רועש בגלל הגיר הרציף ולא מאוד זריז.
חף מדאווין לאנשים המחפשים מקבץ תכונות כדאיות מירווח קומפקטיות וחסכוניות בדלק ברף התחתון.( יש פער גדול בן המעבדה לשטח.)
נוחה נעימה שמרנית טובה לחניה וגדולה להעמסה בגלל מימד הגובה מרווחת
ממש לא מאיצה. יכולה היתה להיות יותר חסכונית מ12,13 ק"מ לליטר.אבזור חסכני
קניתי אותו כחדש אחרי שבדקתי כמה רכבים ומאז אנחנו לא מוותרים עליו. חסכוני מאוד בדלק, מרווח מאוד מאחור, מזגן מעולה, תא מטען גדול. בקיצור, כל מה שצריך ברכב משפחתי בטויוטה אחת.
צריכת דלק נמוכה, מרווח מאחורה, ישיבה גבוהה, טיפולים זולים מאוד.
המנוע קצת חלש בעליות ולכן עושה הרבה רעש. אבל אנחנו נוסעים בעיקר בפקקים, זה ממש לא מורגש.
מתיחת הפנים הקלה שעבר טויוטה ספייס ורסו מגיעה לישראל, עם קצת יותר אבזור ומחיר שנותר ללא שינוי.
טויוטה מעדכנת את הספייס ורסו עם מתיחת פנים לשנת 2015 הכוללת עיצוב חיצוני מעודכן ותא נוסעים משודרג.
האבזור שודרג, המחיר נשאר. טויוטה ספייס ורסו תשווק מעתה ברמת אבזור חדשה הכוללת מערכת מולטימדיה.
האם מיקרו-וואן הוא תחליף ראוי למשפחתית? אספנו שלושה ממובילי הקטגוריה אל מבחן דרך השוואתי.
בקיץ האחרון הציגה טיוטה את הספייס ורסו, גרסת מיניוואן ליאריס. עכשיו היא מגיעה גם לישראל.