אצל הג'יפאים (ולא רק אצלם) טויוטה לנד-קרוזר הוא סוג של אייקון. רכב הפנאי-שטח היפאני הזה קנה לעצמו שם נהדר בשוק הרכב הישראלי, ולא במקרה. מדובר בג'יפון קשוח שמציע מצד אחד יכולת שטח נהדרת שמהווה בסיס כמעט אין סופי לשיפורים, אבל מהצד השני מציעה שימושיות יום-יומית סבירה למדי. או בקיצור, זה רכב שטח שלגמרי אפשר לנסוע איתו למכולת, למספרה או לקניון (וזה לא משנה אם זה הקניון ההוא בנגב או הקניון ההוא בראשון לציון). היצע הדגמים של טויוטה לנד-קרוזר כולל שני דגמים עיקריים - קצר (3 דלתות) וארוך (5 דלתות). שניהם שווקו בגרסת דיזל או בנזין, כשהדיזל נפוץ יותר. שניהם, אגב, מבוקשים מאוד בשוק המשומשות וזוכים למחירי שוק שגבוהים משמעותית ממחיר המחירון. ככה זה כשאתה אייקון. רמת האמינות טובה בסך הכל אך פה ושם אפשר למצוא תלונות מפתיעות שקשורות לאיכות ההרכבה בתא הנוסעים או לכמה מחלות במנועי הדיזל. אבל באמת שאלו מתגמדים לעומת העובדה שפשוט אי אפשר למצוא רכבים כאלו בשוק המשומשות;
יכולת שטח; יכולת כביש;
מבוקש מידי בשוק המשומשות; לא מצדיק את מחירו כמשומש;
אם קניתם אותו חדש - הרווחתם. כמשומש? בדקו את הפיג'ארו;
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על טויוטה לנד-קרוזר