הטנדר מיצובישי מאגנום הגיע ארצה בסוף שנות ה-90 וזכה להצלחה כמעט מיידית. באותם השנים בעלי עסקים יכלו להתקזז במס על טנדרים כדוגמאת ה-L200 מאגנום והוא הציע להם בתמורה חבילה שנראתה עד אז כמעט חלומית - גם הכרה במס, גם עיצוב מודרני, גם נוחות נסיעה סבירה על הכביש, גם מנוע דיזל, גם הנעה כפולה לשטח וגם גיר אוטומטי. מה עוד אפשר לבקש מטנדר? כנראה שלא הרבה, אבל יש עוד משהו שאולי כן היה עוזר. בתחילת דרכו בישראל סבלו הרכבים מכמה בעיות אמינות ובראשן בעיית ההתחממות המפורסמות. מנוע הדיזל החלש (100 כוחות סוס בדגמים הראשונים, 115 כוחות סוס בדגמים המאחורים) היה צריך להתאמץ כדי להניע את הרכב בימים חמים ובעליות, מה שגרר התחממות יתר של המנוע והרס של ראשי מנוע. בנוסף סבלו הנוסעים במושב האחורי מתנוחת ישיבה כמעט בלתי אנושית, וזה לא שמלפנים המצב היה טוב משמעותית. בשטח הציע מיצובישי מאגנום יכולת טובה למדי, לא מעט בזכות נעילת הדיפרנציאל האחורית שהגיעה כסטנדרט ובזכות הצמיגים הגדולים איתם הגיעו חלק מהדגמים.
יכולת שטח; גיר אוטומט עם מנוע דיזל ו-4X4;
בעיית התחממות; נוחות נסיעה;
טנדר טוב ופורץ דרך בזמנו;
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על מיצובישי מאגנום