Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב לעבודה - טנדר\ואן חדש.


דניאל
שימו לב! השרשור הזה בן 6404 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אנחנו עומדים לפני קנייה של מכונית חדשה לחברה שלנו. מוכרים את הL300 הישנה והטובה ועוברים למשהו חדש וטוב יותר.

 

הדילמות :

אנחנו לא רוצים לשלם את כל הכסף במכה אחת אם כך עומדות בפנינו 2 אפשרויות - או אפשרות של תשלומים, או אפשרות של ליסינג.

 

הדבר הראשון שאני צריך להחליט עליו הוא איזה רכב אני רוצה, כאן אתם נכנסים לתמונה, אני לא כל כך מתמצה ברכבים מסחריים אבל אני יכול לתת את הכיוונים שלי;

 

- אמין.

- מסוגל לסחוב על הגג אורך של 5 מטר - משמע, טנדר צריך שתיהיה לו סגירה על הארגז.

- לא גבוה מדי (עניין הסחיבה על הגג).

- עלות שוטפת נמוכה.

 

בגדול שיהיה מחליף הולם לL300 לא חושב שזה מטרה קשה מדי.

לגבי המחיר - בסופו של דבר ההוא עם הנתונים הכי גבוהים ביחס למחיר יקח - לא קבוע, כמה שפחות.

 

תודה,

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי את הקטע של הגבוה מדי.

בדרך כלל מה שמגביל טנדרים זה הארגז הסגור שמרכיבים מאחור, ולא הקבינה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קח את זה לתשומת לבך:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=92635&highlight=%E8%E5%E9%E5%E8%E4+%E2%E2%E5%EF

 

מה התקציב?

דימקס מתאים לך? היילקס? האנטר? סוואנה? טרנספטרטר? טרנזיט? נאווארה? תן כיוון...

dirty old man

need love too

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוגע לסעיף הראשון, השלישי והרביעי טויוטה היילקס ויגו(חדש) 4*2 יוכל לעמוד במשימה וגם די מקס, ואלה הם הזולים שבחבורה.

וואנים-יכול להיות שטויוטה הייאס יתאים למשימה שלך. תן יותר כיוון ופרטים.

מנהל תחום אופנועי שטח בחברת HM-MOTO, יבואנית אופנועי SHERCO, AJP וRIEJU

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי מגנום 2001 4X4 שקניתי חדשה, ועשיתי בה כבר 258K ק"מ, עם אמינות מחלטת. החלפתי עד כה רק מנגנון חשמלי של חלון נהג, 2 מפלטים ושלושה מצברים.

 

יש לה ארגז סגור של Carryboy ועליו יש מעין גגון, ואין בעיה להעמיס עליו כל דבר (במגבלות המשקל). עשיתי איתו הובלות של הרבה דברים גדולים ללא קושי.

 

עלויות האחזקה סבירות מאוד, ותצרוכת הדלק הבין-עירונית עם רגל לא כבדה היא 1:9.1 .

אני לא יודע איך ה L200 החדשה שנקראת הנטר משום מה, אבל אם יש בעיה של מזומנים, מגנום בת כמה שנים יכולה להיות התשובה.

 

נמרוד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעייה במגנום היא עלות הביטוח המקיף המאד יקרה,עד כדי אבסורד,מה שגרם לירידת ערך גבוהה יחסית ולביקוש נמוך כמשומשת.

לא זאת בלבד,זה מגיע למצב שבאיזורי מגורים מסויימים(נגב או קירבה לקוו התפר למשל)מסרבים בתוקף לבטח מגנומים במקיף,גם אם מותקן איתוראן ברכב.

זו הסיבה שהעדפתי לקנות איסוזו איפון ולא מגנום.

אגב נימרוד,המגנום שלך הפגין אמינות גבוהה מהסיבה הפשוטה שהוא לא עבד קשה,לא העמיסו עליו ולא "קרעו" אותו בשטח.

מגנומים שעבדו הפגינו אמינות נמוכה בהרבה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הביטוח - אתה צודק מאוד. גם היום, כשערך כל הטנדר לא עובר את ה 80K, אני משלם כ 5K עבור המקיף. המזל שזו הוצאה מוכרת.

 

לגבי הטענה שהוא לא עובד קשה, אני חולק עליך. זה נכון שאני לא מעמיס אותו עד למגבלות + גורר כל יום, אבל אני עושה קילומטראז' רב + טיולי שטח, ואם אחרי רבע-מליון קילומטר, אני עדיין נכנס למוסך רק לטיפולים, זה לא רע.

 

דרך אגב, מה זה איפון? לא היה לך טאטא?

 

נמרוד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם וגם..ואגב,אתה משלם מחיר סביר מאד בעבור הביטוח המקיף.

כשהיתעניינתי על מגנום 02' דרשו ממני 8-9K בעבור ביטוח מקיף,לא הגיוני בעליל.

נימרוד,אולי הנסועה שלך רבה,אך בתנאים קלים.

עיקר הבעיות הופיעו במגנומים שגררו מיטען או נסעו הרבה בשטח חולי,בייחוד בדגמים האוטומטיים.

היום,לאחר ביטול ההכרה במע"מ "נהנים" הטנדרים כפולי ההנעה מביקוש נמוך מאד,ומחיר המחירון הופך לתיאורטי בלבד,מה שהופך אותם לקנייה טובה יחסית.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הביטוח - אתה צודק מאוד. גם היום, כשערך כל הטנדר לא עובר את ה 80K, אני משלם כ 5K עבור המקיף. המזל שזו הוצאה מוכרת.

 

כ5K מקיף למגנום זה מחיר מצויין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6404 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...