שברולט קאמרו נוחרת בבוז כלפי המוסכמות של "איך אמורה להיות מכונית ספורט". רומן בדק אם ב-2017 יכולה להתקיים מכונית שמחליפה עידון בכח, טורבו בסמ"קים ומחשבים בהנעה אחורית
SQ5, גרסת הספורט של אאודי Q5 אמורה להיות, ובכן, גרסת ספורט. אבל עם טווח כה גדול של אפשרויות לכיוון ה"אופי", יתכן שהיא פשוט הגרסה הטובה יותר?
מרצדס E קלאס החדשה היא תצוגת תכלית של טכונולוגיה ואוטונומיה, לקחנו למבחן את ה-E400 לבדוק האם היא יותר מרצדס או יותר או יותר טכנולוגיה, והאם בכלל צריך לבחור
האם שילוב האיכויות של יגואר F-Pace יחד עם השינויים שעשתה חברת המזרח בהיצע הגרסאות שלו יביא אותו לקדמת הבמה או שזה מעט מדי מאוחר מדי? מבחן דרך לג'יפון הראשון מבית החתול המזנק
קרוב ל-400 סוסים, פלוס מרכב של קצת יותר מ-400 ס"מ, פלוס קצת פחות מ-400 אלף ₪, שווה טיפה מעל 400 מילישניות לשלילה. מרצדס A45 במבחן. בזק.
סקודה פאביה מקבלת מנוע 1.0 ליטר, האם היא עדיין המכונית הטובה שאנחנו מכירים? מקסים יצא למבחן ועל הדרך השווה בין המנוע החדש לישן
ג'יפ גרנד צ'רוקי טריילהוק הוא גרסת ה"אני יכול הכל" של רכב הפנאי היוקרתי והאו-כה-אמריקאי הזה. שלחנו את יואב הבכלל-לא-אמריקאי לסוף שבוע ממש לא יוקרתי במדבר, כדי לראות אם הם באמת יכולים
האקליפס קרוס, הקרוסאובר הבינוני החדש של מיצובישי קופץ לבריכה עמוסת מתחרים כדי לנסות ולקחת את ההובלה בנתח השוק הצומח ביותר.
קיה ישראל חוזרת לשוק רכבי המנהלים עם השקת האופטימה הייבריד החדשה, מעל לשנה אחרי שהחלה בשיווק גרסת הדיזל למוניות. החל מ-165,000 ₪
שברולט ישראל משיקה את הקרוסאוברים הבינוני והגדול שלה, ונהגנו בהם לראשונה. המחירים - החל מ-150,000 ₪ לאקווינוקס ו-250,000 ₪ לטראוורס