תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • מיצובישי
  • מיצובישי טרייטון
  • מיצובישי טרייטון - מתיחת פנים לגיל 40

    מיצובישי טרייטון

    בטיחות מקיפה, גיר והנעה כפולה מחודשים, ועיצוב חדש ומודרני יותר למיצובישי טרייטון לכבוד יום ההולדת ה-40

    • 11-11-2018
    • מאת: יואב אשד | צילום: יצרן

    לכבוד יום ההולדת הארבעים לדגמי ה-L200 של מיצובישי, הלא הם הטנדרים ששווקו בישראל תחת שמות שונים ומגוונים כמו מאגנום, האנטר וכיום טרייטון, משיקה מיצובישי את מתיחת הפנים לטרייטון.

    בדומה לאקליפס, גם הטרייטון המתוח עוצב על פי שפת העיצוב הנוכחית של מיצובישי הכוללת  את חזית "המגן הדינאמי" עם פגוש זוויתי יותר, פנסים צרים ועיצוב "שתי שכבות" המוכר מהאאוטלנדר המחודש שנחת בארץ לאחרונה.

    מיצובישי טרייטון

    כמו כן, קשתות בתי הגלגלים הורחבו ומאחור יש פגוש בעיצוב מחודש ופנסים מעודכנים. תא הנוסעים עובר שינויים פחות דרסטיים שעיקרם הוספה של חומרים רכים למגע ותפירה על הקונסולה, משענת יד ובלם החנייה.

    באגף הבטיחות, זוכה הטרייטון המחודש לארסנל מכובד ביותר. מערכת התרעת התנגשות עם זיהוי הולכי רגל, התראה על רכב בשטח מת ותנועה חוצה מאחור. בנוסף לשלל המערכות המוכרות שהפכו כבר כמעט לסטנדרט בעולם הרכב - לפחות זה הפרטי - הטמיעה מיצובישי את מערכת
    "הפחתת ההאצה הבלתי נשלטת" שהושקה לא מכבר. המערכת אמורה להפחית את הסיכון לתאונות הנגרמות משימוש לא נכון בדוושת התאוצה ביציאה מחללים סגורים כמו חניונים או חניות פרטיות.

    מיצובישי טרייטון

    מתיחת הפנים לא פוסחת על הצד הטכני ומציגה שינויים ושיפורים רבים. הבולמים האחוריים הוגדלו לטובת שיכוך נסיעה טוב יותר, בוכנות הבלמים והדיסקים הוגדלו גם הם וכעת מציעים ביצועים טובים יותר ותחושה עדיפה, תיבת ההילוכים המיושנת בעלת חמישה ההילוכים פינתה את מקומה לטובת גיר חדש בעל 6 יחסי העברה המציע תחושה מעודנת יותר וביצועים עדיפים.

    מערכת ההנעה הכפולה 'סופר סלקט' של מיצובישי זוכה כאן למצב שטח חדש עם הגדרות ייעודיות לתנאי דרך שונים כמו חצץ, בוץ, שלג, חול וסלעים. במצב זה המערכת מווסתת את כוח המנוע, שולטת על ההילוכים והבלמים ומנטרת את החלקת הגלגלים, כל זאת לטובת שיפור אחיזה על משטחים חלקלקים.

    מיצובישי טרייטון

    מיצובישי לא ציינה שינוי במנועים ולכן ניתן להניח כי גם לאחר מתיחת הפנים ימשיך הטרייטון להימכר עם יחידת ה-2.4 טורבו-דיזל המוכרת. מכירות הטרייטון בשוק התאילנדי יחלו כבר ב-17 לנובמבר, כלומר בעוד פחות משבוע. השיווק לשאר העולם צפוי להתחיל זמן קצר לאחר מכן. מיצובישי מגדירה את הטרייטון כדגם השני בחשיבותו עבור הקונצרן, לאחר האאוטלנדר, וצופה כי הטרייטון (בגרסה המתוחה וגרסת הטרום מתיחה ביחד) ימכר השנה בכמות של כמאה ושמונים אלף יחידות.

    מיצובישי טרייטון המחודש צפוי להגיע לישראל במהלך הרבעון האחרון של 2019.

    dddd