הטנדר הוותיק מיצובישי האנטר עבר בשנים האחרונות שלל שינויים ושדרוגים כדי להפוך אותו לאטרקטיבי למרות גילו. מדובר בטנדר עבודה קשוח, עם כל המילים המפוצצות שבדרך כלל מלוות את זה - שלדת סולם, הילוך כוח, קפיצי עלה והנעה כפולה לא קבועה. לארץ מגיעה גרסת מרכב אחת, דאבל קבינה עם מנוע 2.5 ליטרים טורבו-דיזל (136 או 178 כוחות סוס), גיר ידני או אוטומטי והנעה אחורית או כפולה. בפועל למרות גילו מדובר בטנדר עבודה די מוצלח, עם ארגז גדול (בדגמי 2010 ומעלה), צריכת דלק טובה, ביצועים טובים, תיבת הילוכים אוטומטית יעילה ורמת בטיחות גבוהה (יחסית לטנדר, כן?). החסרונות של מיצובישי האנטר הם בעיקר במושבים הלא ממש נוחים, העדרה של נעילת דיפרנציאל מקורית בחלק מהדגמים (החליפה אותה בקרת משיכה לא מאוד יעילה) ובידוד רעשים בינוני מינוס.
יכולת שטח; עיצוב;
אין נעילת דיפרציאל; יוחלף בשנה הקרובה;
טנדר עבודה קשוח וראוי למדי.
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על מיצובישי האנטרהדור הבא של מיצובישי L200 (הידוע בישראל בכינוי "האנטר" או "מאגנום") ישווק גם תחת מדי פיאט. שיתוף הפעולה בין שתי היצרניות יחל ב-2016.