תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • מיני
  • מיני סופרלג'רה קונספט בדרך לייצור

    מיני

    הקונספט הספורטיבי ונטול הגג של מיני מקבל אישור כמעט רשמי על הגעה ב-2019. מתחרה למיאטה?

    • 16-07-2015
    • מאת: פבל צ'רניצקי

    בשנה שעברה הגיחה לאוויר העולם המיני סופרלג'רה קונספט. רודסטר דו-מושבי ספורטיבי שלמרות השם המחייב ("סופר קל"), לא ניתנה שום אינדיקציה אודות משקלו. הסופרלג'רה קונספט היה בסך הכל "פרויקט מחקר בעיצוב" מבית מיני שנועד למדוד את תגובות הקהל בתערוכת קונרוקסו ד'אלגנזה וילה ד'אסטה הספרדית אך סחף ביקורות כה חמות מבאי התערוכה שמיני לא הצליחה להתאפק והחליטה להביאו לייצור.

    מיני סופרלג'רה

    בראיון שערך מגזין אוטוקאר הבריטי עם מנכ"ל מיני, פיטר שוורצנבאוור (Peter Schwarzenbauer), עלה כי מיני אכן מתעדת להביא לייצור את המכונית וכי היא צפויה להגיע לקראת שנת 2019. באופן טבעי למדי, מיני שמה על הכוונת את מאזדה MX-5 ואחותה לבית פיאט שטרם נחשפה. יחד עם זאת, נאמר כי בשונה מהמאזדה, המיני תוצע בבסיסה עם הנעה קדמית.

    אם למרות שקראתם "רודסטר ספורטיבית עם הנעה קדמית" אתם עדיין כאן, כדאי שתדעו שיש הרבה יותר חדשות טובות מאשר רעות. מיני אומרת כי היא תציע מספר גרסאות של הסופרלג'רה בהן גרסאות עם מערכת פלאג-אין הייבריד ואפילו גרסת JCW עם הנעה כפולה.

    מיני סופרלג'רה

    המיני סופלג'רה תבוסס על גרסת בסיס הגלגלים הקצר של פלטפורמת ה-UKL בה עושה שימוש גרסת ההאצ'בק של המיני הנוכחית. ליין המנועים נחשף באופן חלקי, כאשר דובר רק על שני קצוות קשת ההספקים. בתחתית יעמוד מנוע 1.5 ליטר שיפיק 134 כ"ס בעוד את גרסת ה-JCW תניע יחידה בנפח 2.0 ליטר עם 227 כ"ס.

    שוורצנבאוור דאג להדגיש בראיונו כי למרות התזמון המדוייק למדי של הפסקת ייצור מיני רודסטר הנוכחית בפברואר האחרון, הסופלג'רה לא יכולה להיות רחוקה יותר ממחליפת הרודסטר. "אסור להשוות בין השתיים, הספורלג'רה תהיה מכונית ספורט אמיתית" הוא הוסיף.

    מיני סופרלג'רה

    dddd