תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • קיה
  • קיה ריו
  • קיה ריו 2015 – מתיחת פנים לדגם

    קיה ריו

    קיה ריו מתעדכנת עם מתיחת פנים קלה לשנת 2015. בתפריט - עיצוב חיצוני חדש ותא נוסעים עם רמת אבזור מעודכנת. אין שינוי בהיצע המנועים או תיבות ההילוכים.

    • 02-10-2014
    • מאת: אלירן אברזל

    קיה ריו, הסופר-מיני ה(לא ממש) קומפקטית מבית קיה, תעבור מתיחת פנים קלה במהלך שנת 2015. הריו הנוכחית היא למעשה הדור השלישי של המכונית, שהושק לראשונה בתחילת שנת 2011 (בישראל בתחילת שנת 2012). מדובר באחת מהמכוניות החשובות ביותר בהיצע הדגמים של קיה באירופה, אחד משלושת הדגמים הנמכרים ביותר של המותג ביבשת ולמעשה גם הדגם הנמכר ביותר של המותג בשנת 2013. בישראל לעומת זאת זוכה הריו להצלחה מעט פחות מרשימה ואת שנת 2013 היא סיימה במקום ה-10 בטבלת מסירות הסופר-מיני, רחוקה מאוד ממתחרות כמו ניסאן מיקרה או יונדאי i20.

    קיה ריו 2015

    במסגרת העדכונים לשנת 2015 מקבלת קיה ריו עיצוב חזית חדש הכולל גריל קדמי עם עיצוב שונה במקצת, פגוש קדמי חדש ופנסי ערפל חדשים. מבחר חישוקי הסגסוגת עודכן וכעת קיה תציע את הדגם עם חישוקי סגסוגת חדשים בקוטר של 15,16 או 17 אינטש'. מאחור הותקן פגוש אחורי בעיצוב חדש הכולל חלק פלסטיק שחור ופנסי ערפל אחוריים חדשים. לקינוח הוסיפה קיה למבחר הצבעים שני גוונים חדשים – צהוב דיגיטלי וכחול עירוני.

    גם בתוך תא הנוסעים יש כמה שינויים קלים. בקיה הוסיפו נגיעות של פלסטיק בצבע כסוף סביב פתחי האוורור, שינוי במעט את עיצוב הקונסולה המרכזית וכן הוסיפו ריפודים חדשים לדגמים המאובזרים יותר (EX). גולת הכותרת היא הוספה של אופציה למערכת מולטימדיה מקורית (Kia AVN) חדשה הכוללת מסך מגע צבעוני בגודל 7 אינטש', מערכת ניווט, דיבורית בלוטות' ועוד.

    קיה ריו 2015

    לצערנו הרב אין שינוי בהיצע המנועים או תיבות ההילוכים איתם תוצע קיה ריו 2015. המכונית תגיע ארצה עם אותם המנועים איתם היא מוצעת כיום ללא שינוי משמעותי. המנוע העיקרי יהיה מנוע בנזין בנפח של 1.4 ליטר המפיק 109 כוחות סוס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית מיושנת עם 4 הילוכים בלבד. בנוסף תציע קיה דגם עם מנוע בנזין בנפח 1.2 ליטר (85 כוחות סוס) שישודך לתיבת הילוכים ידנית בלבד. בנוסף יוצעו שני דגמי דיזל המצוידים במנוע 1.1 ליטר טורבו-דיזל בהספק של 75 כוחות סוס (לא משווק בישראל) או 1.4 ליטר טורבו-דיזל עם 90 כוחות סוס (משווק בישראל בעיקר למוניות).

    כשהם מודעים כנראה לביקורת על צריכת הדלק הגבוהה שסופג הדגם הנוכחי, יציעו בקיה אופציה לקיט חיסכון בדלק. קיט זה (Kia ISG) כולל מערכת Start&Stop חדשה, מתנע (סטרטר) משופר, אלטרנטור חכם עם מערכת טעינה משודרגת וצמיגים ירוקים.

    קיה ריו המחודשת צפויה להגיע ארצה במהלך שנת 2015. גרסת הסדאן של הריו, המשווקת גם היא כאן בישראל, תיחשף גם היא בגרסה מעודכנת במהלך החודשים הקרובים ותגיע ביחד עם גרסת ההאצ'בק לישראל.

    קיה ריו 2015

    dddd