תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • פיאט
  • פיאט פנדה
  • פיאט פנדה קרוס 4X4

    פיאט פנדה

    רוצים פיאט פנדה 4X4 אבל המראה שלה לא מספיק קרבי בשבילכם? גרסת הקרוס החדשה היא התשובה של פיאט עבורכם.

    • 19-02-2014
    • מאת: מערכת CarsForum

    גרסאות 4X4 של פיאט פנדה הן לא דבר חדש. גם הפנדה הנוכחית, גם הפנדה שקדמה לה וגם הפנדה המקורית קיבלו כולן גרסאות 4X4 שהציעו יכולת שטח בסיסית במחיר סביר. אז מה חדש בגרסת הקרוס שנחשפת כעת? בעיקר העיצוב. הקרוס, שנחשפת כאן בתמונות ראשונות לקראת השקתה בתערוכת ג'נבה הקרובה, תקבל עיצוב קרבי במיוחד שאי אפשר יהיה לפספס ברמזור ליד הבית.

    הבסיס לגרסת הקרוס היא גרסת ה-4X4 של הפנדה החדשה שנחשפה בקיץ האחרון. הבסיס הזה כולל מערך מתלים מוגבה, מערכת הנעה כפולה קבועה, דיפרנציאל מרכזי עם אפשרות לנעילה ומערכת בקרת גלישה (Hill Descent). מלבד אלו מקבלת גרסת הקרוס מערך מתלים משודרג ופגושים בעיצוב חדש, שישפרו את זוויות הגישה והנטישה של הרכב.

    פיאט פנדה קרוס

    על העיצוב הקרבי של פיאט פנדה קרוס אחראים בעיקר הפגוש הקדמי החדש והמחורר, חישוקי הסגסוגת החדשים שקיבלו גוון כהה (קוטר 15 אינטש') וכן חיפויים שחורים לפנסים האחוריים. בנוסף מקבלת המכונית מסילות גג בעיצוב חדש, מערכת בקרת אקלים ומערכת שמע חדשה (Blue&Me).

    היצע המנועים יהיה זהה לזה של גרסאות ה-4X4 הרגילות ויכלול מנוע דיזל אחד ומנוע בנזין אחד. גרסת הבנזין מצוידת במנוע 900 סמ"ק טורבו-בנזין (TwinAir) בהספק מרבי של 85 כוחות סוס. גרסת הדיזל מצוידת במנוע 1.3 ליטר טורבו-דיזל (MultiJet II) בהספק מרבי של 75 כוחות סוס. שני המנועים ישודכו לתיבת הילוכים ידנית ולמערכת Start&Stop.

    dddd