תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • סקודה
  • סקודה יטי
  • סקודה יטי
  • סקודה יטי – מתיחת פנים לשנת 2014

    סקודה יטי

    מתיחת פנים לסקודה יטי, הכוללת עיצוב חיצוני משודרג ורשימת אבזור משודרגת וגם שתי גרסאות עיצוב חדשות - City ו-Outdoor.

    • 14-08-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    תערוכת הרכב של פרנקפורט מתקרבת והדגמים החדשים והמחודשים שיושקו בה מתחילים להיחשף. היום נחשפו תמונות ראשונות של סקודה יטי המחודשת, שתעבור מתיחת פנים לשנת 2014. היטי, שחגג השנה יום הולדת ארבע, נחשב לאחד מהרכבים המצליחים ביותר בהיצע הדגמים של סקודה ולדברי מנכ"ל סקודה הוא מצליח מעל ומעבר לציפיות של היצרנית. מתיחת הפנים צפויה לשמור על האטרקטיביות שלו בשוק בו מספר המתחרות הישירות הולך וגדל, כמו שברולט טרקס ורנו קפצ'ור.

    מתיחת הפנים של סקודה יטי היא בעיקר עיצובית, ללא שינויים מהותיים למפרט הטכני. במסגרת מתיחת הפנים מאמץ היטי את שפת העיצוב הנוכחית של סקודה, עם גריל קדמי בעיצוב חדש. גם פנסי החזית עודכנו וכעת הם כוללים אופציה לתאורת קסנון עם תאורת DRL מבוססת LED. מאחור ניתן להבחין בפגוש אחורי עם שינויים קלים ובפרופיל בחישוקי סגסוגת חדשים.

    בנוסף תציע סקודה שתי תצורות עיצוב חיצוניות, City ו-Outdoor, שיובדלו זה מזה במספר פריטים - פגושים שונים, ספים שונים לדלתות, מבחר שונה של צבעים וצביעה שונה לחלקי הפלסטיק החיצוניים.

    סקודה יטי 2014

    שינויים קלים ניתן למצוא גם בתא הנוסעים. גלגל ההגה הוחלף בחדש, מבחר בדי הריפודים עודכן וכן הוחלפו הצבעים של חלקי הדש-בורד השונים. רשימת האבזור עודכנה גם היא וכעת תציע היטי כאופציה גם מערכת שמע חדשה עם מסך צבעוני, מצלמת רוורס מקורית, מערכת חניה אוטומטית ומערכת "כניסה ללא מפתח" (KESSY).

    היצא המנועים ותיבות ההילוכים של סקודה יטי נותר כמעט ללא שינוי. היטי ישווק במבחר של ארבעה מנועי טורבו-דיזל ושלושה מנועי טורבו-בנזין, חלקם עם תיבות הילוכים אוטומטיות ועם מערכת הנעה כפולה קבועה. בסקודה יציעו בנוסף לגרסאות הקיימות כיום גם גרסת 2.0 ליטר טורבו-דיזל (168 כוחות סוס) עם מערכת הנעה כפולה ותיבת הילוכים אוטומטית (DSG6) וכן יציעו גרסת טורבו-דיזל חסכונית יותר (1.6 ליטר, 103 כוחות סוס) עם הנעה קדמית ותיבת הילוכים אוטומטית (DSG7).

    קבלו הצעה אטרקטיבית לרכישת יטי חדשה או משומשת מהמומחים של CarsForum

    סקודה יטי 2014

    dddd