תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • רנו
  • רנו קפצ'ור
  • רנו קפצ'ור – בקרוב בישראל

    רנו קפצ'ור

    רכב הפנאי הקומפקטי רנו קפצ'ור נחשף לראשונה בישראל, לקראת תחילת שיווקו. מחירו יחל ב-110 אלף ש"ח לדגם הידני.

    • 21-07-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    רכב הפנאי הקומפקטי רנו קפצ'ור ייחשף היום לראשונה בישראל. הקפצ'ור מבוסס על הפלטפורמה של רנו קליאו החדשה, שכבר הושקה בישראל לפני מספר שבועות. הקפצ'ור יתחרה בארץ באחד מהדגמים היותר מצליחים שמשווקת קרסו מוטורס בישראל (ניסאן ג'וק) אך גם ברכבים נוספים כגון סקודה יטי וברכבים נוספים שאמורים להצטרף בקרוב להיצע הדגמים בישראל (שברולט טרקס, פיג'ו 2008 ועוד). הקפצ'ור ייחשף בתערוכת הרכב הישראלית אוטומוטור שתיפתח הבוקר וצפוי להגיע לאולמות התצוגה של קרסו בעוד מספר שבועות.

    רנו קפצ'ור ישווק בישראל בשתי גרסאות עיקריות. גרסת הבסיס תצויד במנוע ה-0.9 ליטר טורבו-בנזין החדש של רנו, שמפיק הספק מרבי של 90 כוחות סוס ומשודך לגיר ידני בלבד. הגרסה האוטומטית תצויד במנוע בנפח 1.2 ליטר טורבו-בנזין, חדש גם הוא, שמפיק 120 כוחות סוס ומשודך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים עם 6 הילוכים. צריכת הדלק הממוצעת תעמוד, על פי נתוני היצרן, על כ-20.5 קילומטרים לליטר בדגם הידני או 18.5 קילומטרים לליטר בדגם האוטומטי.

    רנו קפצ'ור

    רשימת האבזור הישראלית של רנו קפצ'ור תכלול 4 כריות אוויר, מערכת בקרת יציבות, עיגוני ISOFIX במושב אחורי ואפשרות לניתוק כרית האוויר הקדמית. עוד תכלול רשימת האבזור כסטנדרט גם פנסי ערפל, חישוקי סגסוגת 16 אינטש', מערכת כניסה ללא מפתח (hands free), מערכת מולטימדיה מקורית של רנו ודיבורית בלוטות'.

    הדגמים המאובזרים יותר יכללו גם מצלמת רוורס עם חיישני חניה מקוריים, שמשות כהות, כיסוי מושבים שניתן להסרה ולכביסה, חישוקי סגסוגת 17 אינטש' וכן צביעה חיצונית דו-גוונית.

    מחירו של רנו קפצ'ור בישראל יחל ב-110 אלף ₪ לדגם ה-0.9 ליטר הידני וב-127 אלף ₪ לדגם ה-1.2 ליטר האוטומטי.

    רנו קפצ'ור - מפרט טכני חלקי להורדה

    קבלו הצעה אטרקטיבית לרכישת רנו חדשה או משומשת מהמומחים של CarsForum

    רנו קפצ'ור

    dddd