תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • רנו
  • רנו פלואנס
  • רנו פלואנס 2013 בנזין הגיעה לישראל

    רנו פלואנס

    גרסאות הבנזין של רנו פלואנס המחודשת מגיעים לישראל עם גיר אוטומטי-רציף חדש, תצרוכת דלק משופרת ורמת אבזור גבוהה יותר.

    • 22-04-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    דגמי 2013 המחודשים של רנו פלואנס ממשיכים להגיע ארצה. לאחר שבחודש שעבר השיקה קרסו מוטורס, יבואנית רנו לישראל, את דגמי הדיזל של הפלואנס המחודשת הודיעה אמש היבואנית כי תחל לשווק בימים הקרובים את דגמי הבנזין המחודשים. מתיחת הפנים שעבר הדגם בסוף השנה שעברה עדכנה את עיצוב החזית שלו, עם סמל גדול יותר ועיצוב רענן יותר. אך החידוש הגדול יותר בדגמי הבנזין נמצא דווקא מתחת למכסה המנוע.

    רנו פלואנס 2013

    את הגיר האוטומטי הרגיל של רנו פלואנס יחליף בדגמי 2013 גיר אוטומטי רציף (CVT) שיקנה לרכב ביצועים טובים יותר לצד שיפור של כ-25 אחוזים בצריכת הדלק. הדגם החדש אף יצויד במנוע 1.6 ליטר חדש, חזק יותר מהדגם הקודם - 115 כוחות סוס לעומת 105 כוחות סוס בדגם הקודם. צריכת הדלק המשולבת של הדגם החדש תעמוד על 15.6 קילומטרים לליטר על פי נתוני היצרן, לעומת 13.3 קילומטרים לליטר בדגם היוצא.

    רנו פלואנס 2013 תוצע בשתי רמות אבזור. רמת האבזור הבסיסית, קומפורט, כוללת 6 כריות אוויר, בקרת יציבות, עיגוני ISOFIX, לוח שעונים דיגיטלי, מערכת שמע מקורית עם חיבורי USB ו-AUX, דיבורית בלוטות' ומשענת יד מרכזית. הדגם המאובזר יותר, פריביליג', יוסיף לכל אלו גם בקרת שיוט, התנעה ללא מפתח, חישוקי סגסוגת, דיפוני עור ומושב נהג עם כיוון קשיות לגב התחתון.

    מחירו של הרכב יעמוד על כ-127 אלף ₪ לדגם הבסיס (קומפורט) וכ-131 אלף ₪ לדגם הבכיר (פריביליג').

    מתעניין בפלואנס החדשה? בוא לקבל חוות דעת אוביקטיבית מהמומחים של CarsForum

    רנו פלואנס 2013

    dddd