תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • רנו
  • רנו פלואנס
  • רנו פלואנס 2013 המחודשת בישראל

    רנו פלואנס

    דגמי 2013 של רנו פלואנס מגיעים ארצה לאחר מתיחת פנים קלה. בשלב זה בדגם הדיזל האוטומטי, בהמשך גם בדגמי הבנזין.

    • 21-03-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    מתיחת הפנים שעברה רנו פלואנס 2013 מגיעה בימים אלו לישראל. בסוף השנה שעברה חשפה רנו בתערוכת הרכב של איסטנבול את הפלואנס המחודשת, שהציגה עיצוב חזית חדש הכוללת יחידות תאורה חדשות וגריל קדמי עם סמל גדול יותר של רנו, לצד שדרוגים קלים באיכות החומרים ובתא הנוסעים. מתיחת הפנים שעברה הפלואנס כללה גם מנוע בנזין 1.6 ליטר משודרג שישודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה (במקום לתיבת הילוכים אוטומטית רגילה, כפי שהיה עד כה).

    בשלב זה, מגיעים ארצה רק דגמי הדיזל המחודשים בעוד דגמי ה-1.6 ליטר בנזין המעודכנים יגיעו ארצה רק בעוד מספר חודשים. למעשה, דגמי הדיזל המחודשים נמצאים בארץ מזה כחודשיים אך עד כה הגבילה היבואנית את שיווקם לציי רכב גדולים בלבד, ככל הנראה מתוך מטרה ( שלא צלחה) להתחיל את שיווק גרסאות הבנזין והדיזל המחודשות יחד.

    רנו פלואנס 2013

    דגמי הדיזל של רנו פלואנס 2013 יגיעו ארצה ברמת גימור נוספת, גבוהה יותר מכפי שהוצע עד כה. רמת אבזור זו (פריביליג') כוללת מושבים עם ריפוד בד משולב בעור, לוח שעונים דיגיטלי, בקרת שיוט עם מגביל מהירות, הגה מצופה עור, בלם יד חשמלי, מערכת מולטימדיה הכוללת מערכת ניווט ודיבורית בלוטות', בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים מאחור, חישוקי סגסוגת 16 אינטש', תאורת DRL מבוססת LED ומערכת התנעה ללא מפתח.

    מחירה של רנו פלואנס 2013 דיזל יחל ב-131 אלף ₪ לרכב אוטומטי (רובוטי כפול מצמדים, EDC) ברמת הגימור קומפורט. רמת האבזור החדשה והגבוהה יותר, פריביליג', תעלה כ-136 אלף ₪.

    רנו פלואנס דיזל - מבחן דרך

    רנו פלואנס 2013

    dddd