תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • סיאט
  • סיאט לאון SC
  • נחשפת: סיאט לאון SC החדשה

    סיאט לאון SC

    סיאט חושפת את גרסת ה-SC של הלאון החדשה, עם בסיס גלגלים מקוצר ועיצוב ספורטיבי יותר. באמצע 2013 היא צפויה להגיע גם אלינו.

    • 12-02-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    הצצה ראשונה אל סיאט לאון SC החדשה, גרסת ה-3  דלתות הספורטיבית והנאה של הלאון החדשה. כמעט שמונה חודשים חלפו מאז נחשפה גרסת ה-5 דלתות של סיאט לאון החדשה ורק כעת מצטרפת אליה גרסת ה-SC, כשבחודש ספטמבר צפויה סיאט להציג גרסה נוספת של הלאון - גרסת הסטיישן. כפי שדיווחנו לכם בעבר, גרסאות הקופרה הספורטיביות לא צפויות להופיע לפני סוף שנת 2013.

    סיאט לאון SC החדשה

    נחזור אל סיאט לאון SC החדשה. לדגם הספורט-קופה בסיס גלגלים הקצר ב-35 מילימטרים מזה של דגם ההאצ'בק (5 דלתות). בסיאט מסבירים שביחד עם הנמכת גגה של המכונית ושינוי זווית החלון האחורי מתקבל מראה ספורטיבי וכוחני יותר. בתוך תא הנוסעים לעומת זאת לא תמצאו שינויים של ממש והוא נשאר זהה לזה של דגם ההאצ'בק.

    היצע המנועים של הלאון SC יכלול בשלב בראשון שני מנועי דיזל וארבעה מנועי בנזין. באגף הבנזין יוצעו שתי גרסאות של מנוע ה-1.2TSI המוכר של הקבוצה, בהספקים של 86 ו-105 כוחות סוס. אליהן יצטרפו גם שתי גרסאות של מנוע ה-1.4TSI, בהספקים של 122 ו-140 כוחות סוס. באגף הדיזל יוצע מנוע מוגדש בנפח 1.6 ליטר (105 כוחות סוס) לצד מנוע מוגדש בנפח 2 ליטרים (150 כוחות סוס). במהלך השנה יצטרפו להיצע גם גרסת בנזין חזקה יותר עם מנוע 1.8TSI שהספקו המרבי 180 כוחות סוס ושתי גרסאות דיזל בהספקים של 90 ו-184 כוחות סוס.

    סיאט לאון SC החדשה תושק רשמית בתערוכת ג'נבה שתיפתח בחודש הבא. שיווקה צפוי להתחיל לקראת אמצע השנה והיא צפויה להגיע גם לישראל.

    סיאט לאון SC החדשה

    dddd