אחיו הקטן של ה-Q7 הוא לא ממש רכב שטח – יותר רכב שביל. ההנעה הכפולה כאן יכולה לתקל מכשולים קטנים יחסית, אבל הגחון פגיע ובכלל – מי יקח אודי אלגנטית לשטח יותר קשה מהמדרכה מול מכון השיזוף? על הכביש, תודה ששאלתם, הוא דווקא מאוד מרשים: לא רק העיצוב פה נאה מאוד, אלא גם איכות החומרים, האבזור ואפילו נוחות הנסיעה והתנהגות הכביש - ולא רק ביחס לרכבי פנאי אלא גם למכוניות כביש רגילות. במקרה הזה גם המחיר לא מוגזם מדי, בניגוד למרבית דגמי אודי.
עיצוב ; איכות ; התנהגות כביש ; יחידות הנעה ; מחיר
מתאים רק לשבילים. בעצם, זה לא ממש לשלילה עבור רוב האנשים
רכב כבישביל שהיינו רוצים
צ'מפיון מוטורס משיקה את הדגם הספורטיבי והשרירי בישראל עם מנוע 3.0 ליטר טורבו ו-354 כוחות סוס
אודי חושפת SQ5 בגרסת בנזין, שיצטרף אל דגם הדיזל שנחשב בשנה שעברה וישווק בהרבה מדינות אבל לא באירופה.
מתיחת הפנים של אודי Q5 מגיעה בימים אלו לישראל עם שלושה מנועים חדשים (או מחודשים) ומחיר שמתחיל ב-315 אלף ש"ח.
ג'יפ, דיזל וספורט הולכים ביחד? אם אתם שואלים את אודי, כנראה שכן. הכירו את אודי SQ5 החדשה.
מתיחת פנים לרכב הפנאי היוקרתי אודי Q5. על הפרק - כמה עדכונים עיצוביים ומבחר מנועים חדש.