פיג'ו 607 החליפה את ה-605 בהיצע הדגמים של היצרנית. מדובר במכונית סלון יוקרתית וגדולה למדי שהתבססה אמנם על הפלטפורמה של קודמתה, אך הציעה שלל שיפורים ושדרוגים לעומת קודמתה. אבל עם כל הצער שבדבר, זה לא ממש עזר לה להתחרות במיטב תוצרת היוקרה הגרמנית שהובילה אז (וממשיכה להוביל גם היום) את הסגמנט הזה. ואכן, לאחר כמעט עשור של ייצור זנחה פיג'ו את הסגמנט ול-607 לא הוצגה מחליפה ישירה, כשהיא מוחלפת רק על ידי ה-508 שקטנה ממנה בצורה משמעותית. היצע המנועים כולל מנוע 2.2 ליטר או 3.0 ליטר V6, שניהם צורכים בנזין. התנהגות הכביש של פיג'ו 607 לא ממש מרשימה, בניגוד למכוניות הקומפקטיות של פיג'ו מאותם השנים (ה-306 וה-206) שדווקא כן הרשימו בתחום זה. איכות ההרכבה או רמת האבזור לא היו ברמה שמתאימה לרכב בקטגוריה זו וגם צריכת הדלק מאכזבת למדי (במיוחד בדגמים עם המנוע הגדול). לא פלא שהמכונית לא זכתה להצלחה, לא בישראל ולא באירופה.
מנוע V6; ייחודית בנוף;
התנהגות כביש; צריכת דלק; איכות ירודה;
מכונית סלון גדולה חיפשת? לגרמניה פנית;