תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • סאנגיונג
  • סאנגיונג מציגה: XIV-1

    סאנגיונג

    מתחרה עתידי לניסאן ג'וק או רכב קונספט שמציג את החזון של סאנגיונג המתחדשת? סאנגיונג חושפת את ה-XIV-1

    • 14-09-2011
    • מאת: מערכת CarsForum

    סאנגיונג ממשיכה בכיוון החיובי לאחר זריקת העידוד שקיבלה ממהינדרה ההודית בשנה שעברה. לאחר הצגתו של הטנדר SUT-1 בתחילת השנה מגיעה סאנגיונג לפרנקפורט עם ה-XIV-1. מדובר בקרוסאובר קטן ורך שמידותיו דומות לאלו של הניסאן ג'וק והסקודה יטי. אורכו 414 סנטימטרים (413 בג'וק), רוחבו 183 סנטימטרים (179 ביטי) ובסיס הגלגלים שלו הוא 260 סנטימטרים (258 ביטי). בסאנגיונג מציינים שה-XIV-1 הוא לא רק ניסוי בעיצוב אלא בסיס לקרוסאובר העתידי שצפויה להציג החברה בקרוב. אם לשפוט עם פי ניסיון העבר עם סאנגיונג, כנראה שזה נכון.

    סאנגיונג XIV-1

    הקונספט של סאנגיונג מציע כמה רעיונות לא שגרתיים שנדיר לראות במכוניות סדרתיות, כדוגמת הדלתות האחוריות שנפתחות לכיוון ההפוך והעדר הקורה המרכזית (קורה B). כל אחד מארבעת המושבים של הרכב יכול לנוע לא רק קדימה ואחורה אלא גם להסתובב סביב צירו 360 מעלות - עוד פיצ'ר שקשה להאמין שיעשה את דרכו לדגם הסדרתי. הדגם הסדרתי (אם וכאשר יגיע לשוק) צפוי להימכר עם שני מנועים בנפח 1.6 ליטר (בנזין ודיזל), תיבת הילוכים ידנית או אוטומטית (6 הילוכים) ואופציה למערכת הנעה כפולה.

    במסיבת עיתונאים אמר לי יו-איל, מנכ"ל סאנגיונג, כי החברה מקווה להגדיל את קצב המכירות שלה בשנה הבאה ולהפרש לשווקים חדשים. בין היתר מקווה החברה לפתוח סוכנויות חדשות במדינות בהם למהינדרה ההודית יש אחיזה חזקה, כמו מצרים ודרום-אפריקה. כמו כן מקווה החברה לחזק את מעמדה בהודו, ברוסיה ובבריטניה. הקרוסאובר הקטן משתלב היטב בתוכניות של היצרן להפוך לשחקן משמעותי בשוק הרכב העולמי.

    סאנגיונג XIV-1

    סאנגיונג XIV-1

    dddd