תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

פרארי FF - הפרטים הקטנים

לאט לאט חשפה פרארי את כל הפרטים של ה-FF כפולת ההנעה החדשה שלה. חבל שכל המלאי לשנה הקרובה כבר אזל.

  • 09-03-2011
  • מאת: מערכת CarsForum

בסוף ינואר חשפה פרארי במפתיע את ה-FF. מחליפתה של ה-612 הוותיקה נחשפה תחילה בכמה תמונות קטנות באתר האינטרנט של פרארי, אולם ככל שהלך והתקרב מועד השקתה הרשמי בתערוכת הרכב של ג'נבה הלכה והתבהרה התמונה. כעת נחשפת המכונית החדשה והמרהיבה של פרארי במלואה במספר סרטוני וידיאו ובמגוון תמונות רחב, שמעידים כולם כי אכן מדובר באחת המכוניות היותר מסקרנות של פרארי בשנים האחרונות. לא פלא, אם כך, שבשבוע שעבר הודיעה פרארי לעיתונות כי לא תצליח לעמוד בקצב ההזמנות וכי כל ה-FF שייוצרו ב-2011 כבר הוזמנו מראש.

פרארי FF

ה-FF עושה שימוש במערכת הנעה כפולה חדשה בשם 4RM. מערכת ההנעה פותחה תוך מתן דגש לחלוקת משקל אופטימאלית. מערכת ה-4RM קלה ממערכות הנעה מקבילות בכ-50% אך זמני התגובה שלה מהירה בכ-30%. היא מחלקת את כוח המנוע לכל גלגל בנפרד, ובכך מגדילה לא רק יציבות המכונית בסיבובים מהירים אלא גם את יכולת התאוצה מהמקום על משטחים חלקים. מהתוצאה הסופית תוכלו להתרשם בשני סרטונים מרהיבים ששחרה פרארי לרשת.

אבל בשביל למכור מכונית ב-260 אלף יורו צריך קצת יותר מסרטונים שמדגימים יכולות הנדסיות. אמש חשפה פרארי תמונות רשמיות ראשונות של תא הנוסעים שאמור, להזכירכם, לארח בנוחות ארבעה מבוגרים. את ריפודי העור החומים תוכלו להחליף באחד מחמישה גוונים נוספים שיעמדו לבחירתכם. יושבי המושב האחורי ייהנו לא רק ממושבים ספורטיביים עם תמיכה צידית, אלא גם ממערכת בידור הכוללת שני מסכים, 16 רמקולים ומגבר בהספק צנוע של 1280 וואט. תא המטען הוא הגדול ביותר בהיסטוריה של פרארי, ואלו שלא יסתפקו ב-450 הליטרים שהוא מציע במצבו הרגיל יוכלו לקפל את צמד המושבים האחוריים, לקבל כ-800 ליטרים של נפח ולהוביל את ציוד הסקי שלהם בנוחות מרבית.

פרארי FF

פרארי FF

פרארי FF

dddd