תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

פרארי FF – ארבעה מושבים והנעה כפולה

מכונית ההנעה הכפולה הראשונה של פרארי נחשפה אמש באתר האינטרנט של החברה.

  • 22-01-2011
  • מאת: מערכת CarsForum

פרארי חשפה אמש תמונות ופרטים ראשונים אודות ה-FF, מחליפתה של ה-612. ה-Ferrari Four, או FF בקיצור, תציע ארבעה מקומות ישיבה וגם, לראשונה בדגם סדרתי של פרארי, מערכת הנעה לכל ארבעת הגלגלים. מערכת ההנעה הכפולה החדשה והמתקדמת של פרארי (4RM) תעביר חלק מכוחו של המנוע אל צמד הגלגלים הקדמיים רק במקרים בהם אחיזת הכביש גבולית, אך רוב הזמן תניע רק את צמד הגלגלים האחוריים. ה-4RM מצטיינת גם במשקלה הנמוך, דבר שאפשר למהנדסי פרארי לחסוך כמעט 50 קילוגרם ממשקלה של ה-FF בהשוואה ל-612 היוצאת, למרות מערכת ההנעה הכפולה.

בחזיתה של ה-FF יותקן מנוע V12 בנפח 6.2 ליטרים. הספקו המרבי עומד על כ-660 כוחות-סוס ב-8000 סל"ד והמומנט המרבי מגרד מלמטה את ה-70 קג"מ, ב-6000 סל"ד. עם תיבת הילוכים כפולת מצמדים היא מזנקת מעמידה ל-100 קמ"ש ב-3.7 שניות בלבד, ומהירותה המרבית עומדת על 335 קמ"ש. לאור מחירי הדלק העולים כדאי שנספר גם כי צריכת הדלק הממוצעת של ה-FF עומדת על 6.5 קילומטרים לליטר בנזין.

ה-FF תושק רשמית בעוד חודש, בתערוכת הרכב של ג'נבה.

פרארי FF

פרארי FF


עדכון:
אמש (4.2.2011) פרסמה פרארי תמונות נוספות של ה-FF החדשה, הפעם כשהיא בתנועה. התמונות לקוחות מתוך הבדיקות שערכה פרארי ל-FF החדשה בתנאי שלג קשים.

פרארי FF

פרארי FF

פרארי FF

פרארי FF

dddd