תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • מיצובישי
  • מיצובישי אאוטלנדר
  • מיצובישי אאוטלנדר - עוד בטיחות, אותו מחיר

    מיצובישי אאוטלנדר

    מיצובישי אאוטלנדר פרימיום מקבל תוספת אבזור בטיחות אקטיבית ללא תוספת למחיר

    • 15-01-2017
    • מאת: פבל צ'רניצקי

    היאריס ספורט שנחשפת מציגה גם שינויי עיצוב קטנים, עם גריל חדש וגדול יותר, פנסים אחוריים שונים ותא נוסעים משופר. גם בצד המכאני טויוטה טוענת לשינויים שצפויים לשפר הן את נוחות הנסיעה והן את התנהגות הכביש. אנחנו אוהבים להתלונן על כך שבדרך מהמפעל באסיה/אירופה/אמריקה לישראל, נושרים מהרבה מכוניות הרבה פריטי אבזור, ובעיקר אבזור בטיחות. כנראה בגלל הטלטלות בים. לא, אנחנו לא באמת חושבים שזה בגלל הטלטלות.

    אבל לאחרונה אנחנו רואים התעוררות מבורכת בתחום אצל היבואנים הישראליים. והפעם תורו של מיצובישי אאוטלנדר. הג'יפון הפופולארי מקבל תוספת של מספר מערכות בטיחות אקטיביות חשובות בגרסת הפרימיום - גרסת ההנעה הקדמית הבכירה מעליה עוד שלוש גרסאות הנעה כפולה שכבר כוללות את המערכות המצטרפות ומערכות נוספות.

     

    חבילת הבטיחות החדשה של מיצובישי אאוטלנדר כוללת בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה על אי שמירת מרחק עם בלימת חירום הפועלת עד 80 קמ"ש בזיהוי כלי רכב ועד 65 קמ"ש בזיהוי הולכי רגל, עמעום אוטומטי של אורות דרך ומערכת התרעה על סטיה מנתיב הנסיעה.

    יש לציין כי דגמי ההנעה הכפולה - סופרים, עילית ולימיטד, כוללים את כל המערכות שציינו קודם וכן חיישני חניה היקפיים (אחוריים בלבד בדגם פרימיום), מערכת למניעת האצה פתאומית ופנסי ערפל מבוססי לד. בנוסף, גרסת לימיטד הבכירה מקבלת גם בלם יד חשמלי.

     

    החדשות הטובות באמת הן שכל תוספות האבזור הללו מגיעות ללא תוספות למחיר האאוטלנדר. זאת כמובן אחרי שהמחירים טיפסו מעט לפני מספר חודשים כדי להתאים לנוסחת המס הירוק החדשה שנכנסה לתוקף בתחילת השנה.

    מחירי האאוטלנדר מתחילים ב-140,000 ש"ח לדגם אינווייט ידני עם חמישה מושבים. הדגמים האוטומטיים מתחילים ב-158,000 ש"ח ומחירו של דגם פרימיום (שבעה מושבים) שקיבל את תוספות האבזור עומד על 185,000 ש"ח.

     
    dddd