תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • טויוטה
  • טויוטה היילנדר החדשה נחשפת

    טויוטה

    טויוטה חושפת היילנדר חדש, גדול ומאובזר מתמיד. ישווק עם מבחר של שני מנועי בנזין וגרסה היברידית וצפוי להגיע גם לישראל.

    • 28-03-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    טויוטה היילנדר החדשה נחשפה אמש בניו-יורק. מדובר בדור השלישי לרכב הפנאי הרך של היצרנית, שמתברג מעל לטויוטה ראב4 מבחינת מחיר, גודל וכמובן הספק המנועים. הדור החדש של ההיילנדר צפוי להתחיל את שיוקו בארצות הברית בתחילת שנת 2014 ומיד לאחר מכן צפוי להגיע גם לישראל. ביוניון מוטורס, יבואנית טויוטה לישראל, הכריזו בעבר כי בכוונתם לשווק חלק מדגמי טויוטה האמריקאים גם בישראל כשההיילנדר הוא אחד מהדגמים שבחרה היבואנית להביא ארצה לצד הקאמרי ההיברידית והוואן הגדול סיינה.

    טויוטה ראב4 החדש - מבחן דרך

    טויוטה היילנדר החדש

    הדגם החדש של טויוטה היילנדר יהיה גדול ומרווח אף יותר מקודמו. אורכו צמח בכשבעה סנטימטרים והוא עומד כעת על כ-485 סנטימטרים, רוחבו גדל בכסנטימטר וחצי והוא עומד כעת על 192 סנטימטרים בעוד הגובה נותר ללא שינוי משמעותי. המשמעות היא תא נוסעים מרווח אף יותר מבעבר, עם גישה נוחה יותר לשורת המושבים השלישית. תוספת הרוחב תאפשר גם להוסיף מושב נוסף, שלישי במספר, לשורת המושבים השלישית וכך להציע את הרכב עם אופציה ל-8 מקומות ישיבה (2+3+3). מי שיבחר להתפנק יוכל לבחור בשורת מושבים אמצעית הכוללת שני מושבים נפרדים (Captain's Seats) הכוללים גם משענות יד נפרדות ומחזיקי כוסות.

    טויוטה היילנדר החדש

    היצע המנועים של טויוטה היילנדר החדש כולל שלושה מנועים - שני דגמי בנזין רגילים ואחד היברידי. דגם הבנזין הבסיסי יצויד במנוע בנפח 2.7 ליטרים שישודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 6 הילוכים. מעליו יוצע מנוע V6 בנפח 3.5 ליטרים שישודך גם הוא לתיבת הילוכים אוטומטית עם 6 הילוכים. הגרסה ההיברידית תצויד אף היא במנוע ה-V6 שנפחו 3.5 ליטרים. כל הדגמים יוצעו עם מערכת הנעה כפולה קבועה מבוקרת מחשב.

    רשימת האבזור הבטיחותי של טויוטה היילנדר החדש כוללת 8 כריות אוויר, בקרת יציבות עם בקרת משיכה, מצלמת רוורס מקורי, מערכת עזר לזינוק בעלייה (HAC), מערכת לזיהוי רכבים בשטחים המתים ומערכת להתראה מפני התנגשות. רשימת האבזור גם כוללת מערכת מולטימדיה עם מסך מגע וזיהוי קולי, מערכת בידור ליושבים מאחור עם אופציה לחיבור קונסולות משחק ניידות, בקרת שיוט ומושבים מחוממים/מקוררים.

    dddd