תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • טויוטה
  • טויוטה ראב4
  • טויוטה ראב4 החדש (2013) בישראל

    טויוטה ראב4

    טויוטה משיקה בישראל את הדור הרביעי של הראב4 - גדול, מרווח וחסכוני מקודמיו. מחירו יחל ב-180 אלף ש"ח.

    • 07-03-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    כארבעה חודשים לאחר השקתו באירופה מגיע טויוטה ראב4 לישראל. ביוניון מוטורס, יבואנית טויוטה לישראל, הודיעו אמש כי יחלו לשווק כבר בימים הקרובים את הדור הרביעי של הראב4 בישראל, עם מנוע בנזין אחד ובשתי רמות אבזור. מחירו של הראב4 החדש יחל ב-180 אלף ₪, מה שממקם אותו אל מול מתחרות כמו הונדה CR-V החדש או גרסאות ההנעה הכפולה של ה-ix-35 והספורטאז.

    טויוטה ראב4 החדש

    טויוטה ראב 4 החדש יושב על פלטפורמה חדשה, גדולה ונמוכה מזו של הדור הקודם. הרכב מתהדר בבסיס גלגלים שאורכו 266 סנטימטרים, כעשרה סנטימטרים יותר משל הדגם היוצא. גם האורך הכללי (457 סנטימטרים) והרוחב (184 סנטימטרים) צמחו, דבר שאמור להעניק לרכב מרווח פנים טוב יותר מכפי שהיה בעבר.

    הדגם החדש יוצע בישראל עם מנוע בנזין אחד שנפחו 2 ליטרים והספקו המרבי 151 כוחות סוס. הוא משודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה ולמערכת כפולה קבועה. התאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש אורכת כ-10.7 שניות וצריכת הדלק הממוצעת עומדת, על פי נתוני היצרן, על כ-13.9 קילומטרים לליטר.

    טויוטה ראב4 החדש

    שתי רמות האבזור של טויוטה ראב 4 החדש יכללו אבזור בטיחותי מלא הכולל 7 כריות אוויר, מערכת בקרת יציבות, מערכת עזר לזינוק בעלייה (HAC), מערכת למניעת דרדור הרכב בירידה (DAC) ועיגוני ISOFIX במושבים האחוריים. רשימת האבזור של דגם ה-GLI הבסיסי כוללת תאורת DRL מבוססת LED, מסילות גגון, מערכת שמע מקורית עם דיבורית אלחוטית, הגה מצופה עור וחישוקי סגסוגת. דגם ה-Premium יוסיף לכל אלו גם חישוקי סגסוגת מקוריים (התקנה מקומית בדגם ה-GLI), פנסי ערפל קדמיים, שמשות כהות, מערכת מולטימדיה Toyota Touch, בקרת שיוט, חלונות כהים מקוריים ופתיחה חשמלית לדלת תא המטען.

    מחירו של טויוטה ראב4 החדש בדגם ה-GLI יעמוד על 180 אלף ₪ בעוד דגם ה-Premium היוקרתי יעלה כ-200 אלף ₪.

    טויוטה ראב4 החדש

    dddd