תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • הונדה
  • הונדה CR-V
  • הונדה CR-V החדש בישראל – החל מ-170 אלף ₪

    הונדה CR-V

    הדור הרביעי של הונדה CR-V מגיע בימים אלו לישראל. ישווק גם בגרסה ידנית עם הנעה קדמית ומחירו יחל ב-170 אלף ש"ח.

    • 05-02-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    הונדה CR-V החדש, דור רביעי למשפחת רכבי הפנאי של הונדה, מגיע בימים אלו לישראל. ה-CR-V החדש נחשף לראשונה בגרסתו האירופאית (שמשווקת גם בישראל) לפני כשנה אך שיווקו באירופה התעכב והחל רק בסוף השנה שעברה. הדור הרביעי של ה-CR-V מציע מרווח פנים משופר, תא מטען גדול יותר וכן שיפור בתחומי איכות החומרים ובידוד הרעשים. בכל הנוגע לעיצוב החיצוני אין כאן מהפכה גדולה במיוחד וה-CR-V ללא ספק ממשיך את קו העיצוב שקבע קודמו.

    בניגוד לעבר, הפעם תשווק מאיר חברה למכוניות (יבואנית הונדה לישראל) גם גרסה ידנית של הונדה CR-V החדש שתצויד בהנעה קדמית (2X4) בלבד, לצד הגרסה האוטומטית שככל הנראה תמשיך להיות הנמכרת ביותר בישראל ותשווק עם מערכת הנעה כפולה (4X4). שתי הגרסאות יגיעו ארצה כשהן מצוידות במנוע בנזין בנפח 2 ליטרים שהספקו המרבי הוא 155 כוחות סוס. צריכת הדלק הממוצעת עומדת על כ-13 קילומטרים לליטר בדגם האוטומטי עם מערכת ההנעה הכפולה וכ-13.9 קילומטרים לליטר בדגם הידני.

    הונדה CR-V החדש

    הונדה CR-V החדש ישווק בישראל בשלוש רמות גימור עיקריות - Comfort, Executive ו-Elegance. רמת האבזור הבסיסית, Comfort, כוללת בין השאר גם מערכת בקרת אקלים מפוצלת, מערכת שמע מקורית עם חיבור USB ושליטה מההגה, תאורת DRL מבוססת LED וחישוקי סגסוגת בקוטר 17 אינטש'. דגם ה-Elegance יוסיף לכל אלו גם חיישני חניה מקוריים, חיישנים להפעלה אוטומטית של המגבים והפנסים, מצלמת רוורס מקורית, דיבורית בלוטות' אלחוטית ופנסי ערפל קדמיים. הדגם המאובזר ביותר, Executive, יוסיף לכל אלו גם מושבים קדמיים עם כיוון חשמלי, מערכת שמע משודרגת עם סאב-וואפר, גג שמש פנוראמי, חלונות אחוריים כהים, פנסי קסנון וחישוקי 18 אינטש'.

    מחירו של דגם הקומפורט הידני יעמוד על 169,900 ₪. הדגמים האוטומטיים יחלו ב-192,900 ₪ לדגם הקומפורט (כ-6,000 ₪ פחות בהשוואה לדגם היוצא), דרך 212,900 ₪ לדגם האלגנס ויגיעו עד ל-250 אלף ₪ לדגם האקזקיוטיב הבכיר.

    הונדה CR-V החדש

    dddd